Wednesday, February 19, 2014

Surirumah - Part3

Assalam..

Saya masih di KL lagi..baru kejap tadi gi cari tiket bas untuk balik penang..alhamdulillah ada..pukul 11.30malam..

Alhamdulillah..bersyukur saya ke hadrat Allah kerana masih diberi nafas dan kesihatan yang baik..bersyukur jugak kerana saya diberi peluang untuk berbakti kepada suami tercinta..sesungguhnya saya rasa bertuah memiliki Zaidi sebagai suami saya.. :)

Kalau nak diikutkan, banyak nyer kekurangan dan kelemahan diri ni..masih banyak yang perlu di ubah..demi menjadi isteri yang solehah..insyaAllah..

Minggu ni saya dah start buatkan bekalan sarapan kat suami..sama seperti 2minggu yang lepas..hee..last week jer tak buat sebab ada hal & lupa nak beli bahan2 mentah...huhu...

Dinner pula saya masak paprik ayam dan telur dadar untuk menu semalam, dan malam tadi ialah ayam masak kurma..for the really2 1st time, suami saya mintak nak tambah nasik..perasaan happy sesangat dan tak tau nak gambarkan macammana..hopefully memang betulla dia kata sedap dan menyelerakan.. :'D

For me, i will keep it up..to be a good woman, wife and maybe soon..mama..hee..alaa..lupa nak snap photo..tadi semua pakat lapar..makan ja terus..saya akan cuba jadi macam arwah mak saya..insyaAllah..amin..ok dah nak tido dh..hee

No comments:

Post a Comment