Tuesday, March 20, 2012

BuFdAy Si DiA..

Hai, salam all... ^_^

Kan saya ada cakap yang saya dah lama tak menulis sebab salah 1 nyer saya bercuti..yeahh!! lama betul saya bercuti..8ari bekerja..meaning, hampir 2minggu gak la..fheww..salah 1 sebab musabab ialah timing..dekat2 sangat..kalu saya balik penang pun, cuma masuk keje 3ari, then back to KL..macam letih & bazir masa dan tambang jer..so, i decided to stay jer kat KL..lagi pun, pada 5mac yang lalu, ialah bufday my bucuk2...hahhaa...actually dia keje ari tu...so, i just plan to have a dinner with him..not a candle light dinner, but i just want to enjoy2 the food yang we can eat2 a lot..tapi, makanan yang tak menggemuk kan sangat..kih3x..sebab time tu saya on diet..on diet lah sangat kan... ;p

So, lepas pikir2 kan tempat yang menarik, at last, saya teringat kan Seoul Garden..yeahh!! that's the great place i think...layan steamboat pun best nih..hehhee..sesudah magrib, kami pun terus ke IOI mall..yeahaa...!! ayuhh..!! cepat2..jangan terlambat..nanti masa jadi pendek jer nak makan2..yela, saya google tengok kt tenet, Seoul Garden tutup kul 10pm..mana sempat nak lepak2 & makan2 banyak2 kalu sampai lambat..hahhaa..tapi, okla..kami berdua kekenyangan yang amat pada malam tu..memang puas kami melantak...hohohooo..yang best, Zaidi ku sayang suka sangat & enjoy makan kat situ..alhamdulillah..happy!!
Hadiah?? hadiah takde tahun ni..kami memang dah decided begini..hadiah semua, anggap lah hadiah hantaran2 masa kawen ari tu..kikikii... ^_^ (hadiah tak penting..yang penting, cukup lah sekadar kami bahagia bersama selamanya..amin...)

Happy Bufday yang ke-29 sayang... ^_^
Next year kat mana plak eh??? hee...

No comments:

Post a Comment