Friday, March 30, 2012

Fhewwww....

Assalam semua... ^_^

Dah lama tak menulis...rasa2 nyer dah cecah sebulan or hampir2 la kot kan...huhuu...since lepas kawen, saya agak busy dah saya jugak macam takde mood nak menulis..ntah kemana pergi nya mood saya ni pun saya tak pasti...yang pasti, memang takde mood..huhu..

Owh, just nak bagitau yang adik saya dah selamat melahirkan baby boy semalam..tepat jam 11.58pm..FHEWW...sket lagi dah masuk tarikh baru..sayang betul..hehhee..tapi takpe..asalkan semua nya selamat..kan?? yang lain tak penting dah...besnyerrr tengok adik dah dapat baby sendiri..saya jer masih belum ada rezeki..takpe lah..maybe belum masa nyer lagi...Allah Maha Mengetahui..kan? hmm, gambar takleh nak upload lagi..nanti saya upload k..hehhe..peace..nak continue buat keje jap.. ^_^

No comments:

Post a Comment