Friday, May 11, 2012

SeTeLaH sEkIaN LaMa

As-salam semua,

Hampir sebulan setengah dah saya tak berblogging..huhu..ntah kenapa..dah tak serancak dulu2..macam ada banyak agenda lain di pejabat yang nak di buat..pikiran pun macam tak stabil ja..hahhaa.. :p

Owh, sambil2 takde mood nak mengarang, saya masih ada mood nak baca blog orang..macam2 cerita dah..ada yang last update baca, tengah ngandung, sekarang dah ada baby pun..ada yang cite pasal anak2 dorang yang semakin hari semakin besar & comel..tak lupa pada sorang sahabat saya yang tengah pulun berdiet...kagum ngan dia..huhuu..

Sejak kawen selama 4bulan ni, berat ku naik sebanyak 4kg..macam spring..jap turun, jap naik balik..hahhaa..jap2 dah turun 2kg, jap2 naik balik jadi 4kg..gitu lah..tak static betul..hmmm,jadi, harus lah saya mengambil tindakan semula..tak leh dibiarkan...takut2 melarat...huhuu..

Petang ni saya akan turun KL..yahoo..!! jumpa hubby lagi..last weekend pun turun KL gak..semua atas sebab ada kenduri member dia..last week member umah sewa..this week, member geng kereta dia plak..so, saya tak nak terkecuali dari menghadiri majlis tersebut sebab 2-2 orang kawan Zaidi tu datang masa majlis kitaorang kat Penang ari tu..hehhee..

K lah, nanti saya celoteh lagi k..nak sambung buat keje yang terbengkalai tu jap..daa.. ^_^

No comments:

Post a Comment