Tuesday, May 15, 2012

TuRuN KL LaGi... ^_^

As-salam semua...

While waiting for the layout, saya nak sembang2 coret2 apa yang patut kat sini..kikikii..last weken turun KL/S.Alam..ada kenduri member kereta comel zaidi..hihii..saya tak ketinggalan nak turun menyibuk sama..haha..well, of course la kan..hubby's fren meaning my frens gak kan..taknak lah jadi katak bawah tempurung plak..terperap jer tak nak bergaul ngan orang..walaupun jauh, sanggup ku redah kan jua sebab nyer saya ni memang jenis suka ikut..masa kecik2 dulu, ayah nak gi bengkel baiki kereta pun saya nak ikut..adik beradik yang lain, takde la macam saya nih..dorang lebih suka lepak umah ngan mak jer..hihii.. :p

Saya amik tiket 6.30 petang due to last minute plan & also, tiket bas kul 7.30 & 8.30 full already..not because ngengada nak turun awal..sebab nyer adik ipar memang tak dapat hantar ke stesen bas kalu seawal jam 6.30 tu..nak naik rapid, dah lama tak naik..so, saya tak minat..hmmm..so, terpaksa lah meminta jasa baik kawan2 yang ada..huhuhuu..(tapi lepas ni try for not troublesome my fren anymore..huhhuu...)

Sampai Jalan Duta dalam kul 11.10..malam tu kitaorang lepak umah kakak kat Seri Kembangan..takde sape kat umah sebab kakak semua kat SP..so, ada la privacy sket untuk kitaorang..hihihi...esok nyer, kitaorang jalan2 The Curve jer..tengok2 barang, tengok wayang, makan2, gitu lah aktiviti rutin kami..huhuu..malam sket baru balik ke sarang..penat sangat berjalan..makan nasi arab plak for dinner, memang superb laaa...balik2 umah, 2-2 terbungkang kekenyangan...hahahaa..

Ahad, baru la kitaorang gi kenduri..member zaidi ni nama dia Jeffry..masa majlis tu, ada upacara cabutan bertuah..hahaha..rasa2 nyer, semua owner kereta2 cumel tu dapat hamper..hihi..saje kot, nak buat kelainan..but it's work..kitaorang semua enjoy sepanjang majlis tu..semoga korang berbahagia hingga ke akhirnya..amin..lepas makan kenduri, geng2 keta tak balik gitu jer..kitaorang gi lepak minum kat restaurant upin ipin lak..time untuk berkenalan ngan kawan2 baru..best gak..hehhe..

Malam kul 8, bas saya balik ke Penang..tapi before zaidi hantar ke stesen bas, kami sempat singgah jalan2 The Curve skali lagi..zaidi beli beg..saya lak, teringin karipap IKEA..so, bungkus bawak balik nak makan dalam bas..tup2 tak makan pun sebab takut bau inti kari karipap tu menerawang dalam bas..haahhaha..simpan dulu..sampai umah baru makan..walaupun time tu dah kul 1.30 pagi..kuang..kuang..kuang.. :p

2 comments:

  1. Alala comey je zana ni.. Takut org dlm bas terliur ye.. Eika pong terliur sudah.. ;p

    ReplyDelete
  2. hahhahaa...ika leh g curve beli terus..zna kena tnggu trn sna bru leh mkn..kekekeke..

    ReplyDelete