Monday, May 28, 2012

LaSt SaTuRdAy...

As-salam...

Sabtu lepas, saya gi buat facial as i said in previous entry..tapi saya pelik..kenapa dia tekan2, picit2, tonyoh2 kat tempat yang saya rasa macam takde jerawat pun..everytime dia picit2 untuk kuar kan white/black head atas hidung ni, sure airmata saya mengalir kuar..tapi tak kelihatan sebab dia letakkan kapas kat atas mata saya..sakit sangat2..tahan jer..ni, dia gi tenyeh2 kat atas tulang pipi saya yang saya rasa kan macam takde pape pun..lepas selesai semua treatment, as usual, muka saya akan jadi merah2 sana sini..disebabkan saya ada banyak plan selepas tu, so saya berhenti kat toilet untuk touch-up sedikit mekap di muka bagi mengurangkan kesan merah2 tu..huhuu..sedih :( Nasib baik tu adalah treatment terakhir..next weken ada free refreshment facial..still ada tekan2 tu jugak..plan taknak pegi lah..biar je burn sebab saya tak sanggup nak biarkan muka saya merah2 lagi..also, lepas tu kitaorang plan nak gi kenduri kawan adik...so, tak syok lah kalu muka comot nanti kan..hehe..hilang seri kang.. :p

Lepas tu, tempat pertama kami tuju ialah ke umah umi untuk melawat adik baru kami tu.comel..tembam pipi dia..macam letak bola ping pong..hehe..saya tak snap gambar terbaru..maybe sebab saya rasa, plan nak datang lagi ngan Zaidi this weken..ehhehe..

Gi lunch kat Jusco Perda..lapar2..terus serbu food court..plan nak makan sizzling mee..tup2 tengok orang ramai sangat..so, tukar plan..makan mee goreng mamak..gain kalori lagi laaa...haishh.. (-_-")
Lepas makan mee, turun bawah gi beli aiskrim chocotop lak kat McD..saya sakit tekak actually..ingat kan nak sejuk kan tekak ni la..huahuahuaa...alasan.. :p

Lepas makan aiskrim, terus kuar dari Jusco..singgah Kerepek Home..beli kerepek kat Mastura..before that, singgah beli karipap besar kegemaran saya...adik lak beli cucur cempedak..nyummy2x..kekkee..lepas membeli belah kat situ, kami terus masuk pulau..tapi tak terus balik..singgah Qbay lak..saya nak ke Daiso..beli sedikit stuff..skang ni tengah rajin buat kasut budak..hahhaa..lawak2..time boring jer tu..saya ni tak de la serajin mana pun..kuang3x.. :D

Pastu kami singgah Sunshine lak..saya nak cari perfume..Elizabeth Arden...tak banyak shopping mall jual..kat Qbay takde..terperasan ari tu ada kat Sunshine..tu yang singgah jap..kalu tak, plan nak gi Gurney or 1st Avenue..kat sana memang ada EA ni..jauh nun..malas nak turun town...sesak sangat.huhuu..nasib baik ada kat Sunshine..hehe..kebetulan Sunshine tengah buat promo..beli barang kosmetik or perfume, dapat baucer..rm10baucer with any payment rm50..so, dengan harga perfume saya tu, saya layak dapat rm50 baucer..hahhaa..apa lagi..terus gi sambar sehelai baju Dolly berharga rm43..kalu tak sebab baucer tu, pikir 2,3x gak nak beli baju tu..haha..dah lama tak beli baju memahal..selalu beli rm35 ke bawah jer...huhu.kesian..lepas tu grab sehelai baju Haziq..rm10..settle..!! terus balik..penat sangat2..awal betul saya tido malam tu..kul 10 dah terlelap..huuu~~

No comments:

Post a Comment