Monday, May 21, 2012

It's MoNdAy...

As-salam semua...

Saya tengah free skang..maybe jap2 lagi kot baru keje ada..hehhee..so,sementara pikiran tengah lapang ni, saya terasa nak corat coret kat sini..hmm...

Last weekend, kitaorang adik beradik balik kampung..lepas keje Jumaat lepas, saya drive ke Sg Petani..park kete kat sana..then, terus kan perjalanan balik ke Perlis ngan menaiki keta kakak lak..Wani balik ari Sabtu..biasa la kan..bila dah ada anak kecik ni..susah sket nak travel malam2..takut la baby nangis2 plak sepanjang perjalanan..hmm..

Sesekali berkumpul ramai2 macam ni rasa best sangat..tapi sayang, hubby saya tak balik..tapi takpe..maybe nak buat lagi macam ni next month..kali ni, nak plan elok2 ngan hubby..yeayy!! ^_^

Nampaknye, adik saya tak dapat mana2 tempat kat IPTA..dia dah buat rayuan..tapi result nyer sure lambat lagi..so, buat masa ni, ayah dah tolong dia apply LimKokWing tu...private lah nampak gaya nyer..takpe lah..janji adik dapat meneruskan cita2 nya dengan baik..insyaAllah... ^_^

Saya rasa macam dah lama tak pergi jalan2..huhuu..nak pergi jalan2..tapi taktau bila masa yang sesuai..haihh..takpe lah..will plan later..owh, rezeki baby..masih blom ada..maybe susah sebab kami tinggal berasingan..tapi takpe lah..saya redha ngan ketentuan Ilahi..pasti ada hikmah tersembunyi..Allah Maha Mengetahui mana yang terbaik untuk hamba2 Nya..insyaAllah..saya bersyukur kami dah berkahwin..saya bersyukur hubungan kami dah halal..saya bersyukur kami bahagia walaupun tak tinggal bersama..insyaAllah one fine day, kami akan tinggal sebumbung jugak.. ^_^

Buat masa ni, saya happy melayan karenah anak2 sedara saya yang 2orang ni..saya sayang sangat kat diaorang..skang ni, kalu nak beli baju or hadiah pape, kena beli kan untuk 2orang dah..hehhee..macam last week, before gerak balik kampung, saya singgah makan kat Nazir Nasi Ayam kat Sunshine Square tu..then saya masuk dalam Sunshine sebab saya tau kat dalam tu ada promo baju baby..terus saya sambar 2 helai baju..color sama..pattern jer lain sket..1 tangan pendek (untuk Afiq), 1 tangan panjang (untuk Haziq)..hehhe..nanti nak tunggu 2-2 pakai baju tu, then nak snap picture..hahha..luv both of you cayang... ^_^

No comments:

Post a Comment