Thursday, July 26, 2012

Ramadhan ke-6 sudah..

As-salam...Ramadhan ke-6 sudah... ^_^

Fuyoo...ari ni saya datang awal ke opis..kul 7.45 dah sampai daa..semangat2..kot2 leh mintak permission balik awal..kah3x..tapi, 15min jer pun awal nyer..haaha...

Plan semalam, nak balik memasak di umah..tapi punah gara2 terpaksa balik keje kul 6..huhuhuu..sampai umah jer dah kul 6.30 sebab jalan sesak sket..haishh..at last, tumpang juadah adik jer la..dia masak jugak semalam..kekkee..bagus2 =D

Korang dah beli baju raya?? saya dah..last weekend..tema tahun ni color hijau..chewah2x!! start ngan my fav color dulu tu..hahaa..sedondon sangat baju kitaorang sebab beli kat 1 butik ni yang menjual pakaian untuk 1 family..kalu ada anak laki or perempuan, pattern nyer akan sama ngan mak ayah dia jugak..so cute kan..hehehe..tak sabar nak ada anak sendiri..tapi till now, blom ada rezeki kami lagi..takpe2..i'm ok with that..coz i know, He knows the best for us.. ^_^

Esok, adik saya yang bongsu tu nak balik..yahoo..dia cuti seminggu sebab kelas dia blom start lagi..so, dapat lah saya berbuka bersama dia next week..and also dapat lah dia tolong saya buat kuih raya weekend ni..kekee..yes!! ada pembantu.. =D

Kek lapis pun dah saya order kat anak sedara saya untuk di bawa pulang ke semenanjung nanti..anak sedara saya cakap, kena order awal..kalu tak nanti habis..wahhh...dasyat2..maybe sebab kek lapis sudah menjadi menu utama setiap umah di sana pada hari raya ni..habis laa..gemuk la saya lepas balik dari beraya di sana..sob3x..banyak nyer duit nak pakai bulan ni..hehhe..nasib baik akan dapat gaji lagi sekali before raya..leh la dijadikan bekalan untuk balik Sarawak tahun ni...hahaha..duit raya untuk anak sedara, duit nak shopping2 lagi kat Sarikin..owh, can't wait..perasaan nak beraya di tempat orang?? hmm, excited sebab saya nak tengok adat and kemeriahan keluarga baru saya di sana..oyeahhh!! ^_^

2 comments:

  1. raya kat sarawak nanti sampai 12tgh malam tau...kuih lapis tu satu umah pon nak dekat 20 jenis tau hidang hehee..sbb tu cepat habis tu..papepon memang best :)

    ReplyDelete
  2. yeke zati?? bgs lah cmtu..ana mmg peminat kek lapis..silap2 gain weight trs blk dr beraya kt sna..hahha.. =D

    ReplyDelete