Tuesday, August 14, 2012

4 HaRi LaGi.. ^_^

Salam ^_^

Tinggal lagi 4ari jer lagi nak puasa..hehhe..lepas tu dah RAYA..!! yeayy!! sempat lah saya merasa berbuka di Sarawak untuk 1ari..berbuka awal gitu..sejam awal dari Penang kalu tak salah saya..hahha..best2!! =D

Flight saya ke sana Jumaat ni pukul 6.25petang dari KL..my hubby dah beli kan jugak tiket untuk saya dari Penang ke KL pukul 2.55petang ari Jumaat..so, nanti saya lepak kat airport jer la tunggu my hubby datang..ehhehe..berbuka dalam belon la kami Jumaat ni..huhu..takpe2..saya tak kisah..ok jer..heehhee..

Ari tu dah beli kerepek untuk bawak balik Sarawak...pastu ari ni saya order kuih raya kat kawan adik..1 jer la pun..huhuu..serba sket jer ole2 dari saya..huhuu..sebab saya susah la nak handcarry banyak2...tu salah 1 sebab la..saya ni pemalas sket nak pegang2 banyak2..huhuu..

Tahun ni 1st time beraya di Sarawak, kampung suami..macamana la suasana nyer kan..tak sabar nih..hehe..maybe meriah la kot kan..sebab family suami besar..hehehe..semoga tok, adik2 & kakak ku beraya dengan gembira jugak tanpa saya di kampung..sob3x..will missing them of course.. T_T


No comments:

Post a Comment