Friday, May 3, 2013

Haiiii....lamanya menyepi..

As-salam...

Lamanya tak menulis..dan macam2 benda berlaku dalam life saya sepanjang sayaa menyepi ni..semua related to kerja..bukan sebab2 lain..now saya di Altera setelah 4bulan berada di Usains, company saya bekerja..

OK lah, kalu ada masa, saya akan bercerita tentang apa yang berlaku tu..tapi ari ni nak relax2 jer..nak sembang2 santai jer..tak nak kusut kan kepala..lagi pun, problem pun dah settle dah..ditambah plak ari ni kan dah Jumaat..esok & lusa cuti..so, mood kena happy2 lah yea..hehehe.. =D

Malam ni saya, Wani, Hazrul & Haziq akan balik Perlis..yeayy!! Seronoknya rasa nak balik kampung jumpa tok..kakak sekeluarga dari KL pun balik jugak..cuma adik saya yang kat MSU jer takleh balik..huhuu..kesian dia..tapi takpe..hujung bulan ni dia cuti semester..so, lama lah cuti..hooreyy2x..suka2..hehe..

Seminggu di Altera, saya masih tak start apa pun lagi sebab access still takde..so, keja apa pun takleh nak buat lagi eventhough actually schedule is really2 tight..taktau laa samada saya leh survive ke tak kat sini..Wallahu'alam...
semalam seharian saya pikir kan solution yang sesuai dan terbaik untuk diri ini..insyaAllah..apa2 pun semua bergantung pada keadaan jugak..kalu keadaan menetapkannya begitu, so, begitu lah keputusan yang akan saya buat..buat masa ni, saya taknak share lagi lah apa keputusan yang saya dah plan tu kat sini..kalu betul2 dah confirm, baru lah saya bagitau k..

OK lah, rasa2nya, sampai sini dulu kot dari saya..nanti saya coretkan lagi k..eh,eh, macam selesa jer nak update blog setiap ari Jumaat time lunch hour..sebab bos tak masuk lagi sebab gi solat Jumaat..so, rasa lega sket..kalu tak, cuak gak..sebab cube kami dekat sangat..bukan apa, takut terkantoi.. =p
Al-maklum laaa..masih baru di sini..so, takleh noty2 lagi..keh3x.. ;D

No comments:

Post a Comment