Wednesday, March 6, 2013

4th ReSuLt..

As-salam,

Actually i supposed to updated this on last Friday..tapi nak buat macamana..i'm not in a good mood to post this entry. you know why? because i'm gainning weight for another1.4kg a week..see..how fat i am now..

Ari ni timbang lagi..naik lagi 0.3kg selepas pulang dari cuti2 Malaysia wif my family in law.. T_T

So, my conclusion is, back to Herbalife..saya tak nak tunggu sampai penyakit datang baru nak menyesal..so, i need help..gym memang leh pergi..tapi kadang2 penat+malas..makan tu pulak, susah nak control..nak makan benda berkhasiat, nak kena masak pagi2 bawak bekal ke opis..tu yang buat saya ngelat tu..sebab nak kena bangun awal pagi..kalu stakat nak buat shake, mudah dan kejap jer..insyaAllah saya akan cuba sedaya mungkin turun kan berat, lepas tu kalu dah dapat berat yang saya idam2 kan, saya akan slowly stop dan kawal pemakanan saya sendiri..insyaAllah..

Bermulalah update tentang diet saya kali ni bersama Herbalife + Gym; Jumaat ini..insyaAllah..

Stok, alhamdulillah la..leh amik kat umi saya jer..sebab dia dealer herbalife..so, leh la dapat harga murah sket..actually, tak berapa nak murah jugak la sebab harga Herbalife dok meningkat dari semasa ke semasa.. (-_-")..cepat2 turun, agar saya tak perlu invest lagi banyak2..huhu..

2 comments:

  1. hehe..akhirnya..takpe..nnti amik herbalife tu insyaallah mesti turun punya :)

    ReplyDelete
  2. hehehe..terpaksa zti..ana takut tgk badan ana naik bagai di pam2..nk diet sendiri, tp mcm tak berjaya jer..kena ada bantuan gak..sob3x..lps dh trn nnti bru la ok sket kot.. =D

    ReplyDelete