Tuesday, July 1, 2014

Sahur yang ke3..hihu

Assalam..

Ari ni ari ke 3 bersahur..hari pertama saya dah share kat sini kan..saya buat nasi goreng tomyam..semalam malas nak update..ari ni baru terasa nak update balik..hihi..as what i said, memang yang saya plan nak masak lauk biar lebih siap2 untuk sahur memang menjadi kenyataan..2ari lepas saya masak daging masak merah untuk berbuka..so ada lebih bawak ke sahur..semalam plak saya buat ketam telur masin dan jugak tomyam ayam..also bleh bawak ke sahur pagi ni..alhamdulillah..suami ku tak cerewet..dia suka sangat ketam telur masin saya tu..dia kata, rasa macam makan kat kedai..wohohooo..kembang sekejap..di bibir ni mengucapkan terima kasih kat hubby di atas pujian tu..rasa happy sangat..yela, 1st time buat kan..pastu menjadi pulak.. =D

Ari ni husband request paprik ayam lak..pastu esok nyer taktau la nak buat apa lagi..kena pikir kan idea..dalam freezer cuma ada ayam dan daging..next week baru plan nak beli udang plak..lama tak makan udang..nyum3x..hihii..

Saya plan nak buat kuih sket untuk berbuka..so tak payah la beli dah..2 ari saya g bazar ramadhan dekat rumah dan beli karipap rm2..dapat la 5bijik..tak sempat lagi nak buat karipap sendiri..kalu nak tahu, saya ni memang hantu karipap tau.. =D

K lah sampai sini dulu..mata dah ngantuk2 balik ni..esok nak buat cheese tart lak..ada orang tempah..tadi dah settle buat butter cookies 2 balang siap!! Tq2 pada yang menempah..order masih open yea untuk cookies2 raya...Wassalam..byeeeee..

No comments:

Post a Comment