Wednesday, May 6, 2015

Diet - Check 9

Assalam..selamat malam..hehe..

Dah malam baru sempat nak update..kiki..siang tadi tak berkesempatan sebab bizi..Zill lak taknak tido sangat..sempat lipat baju je..masak pun saya buat kari ayam lebih sket untuk esok suami leh jugak bawak bekal..malam tadi kami g makan domino's..saya la teringin sangat..lama tak makan..hee..

Ok berbalik pada diet saya..ari tu sepanjang suami outstation, saya dok la timbang berat ari2..memang hari2 berat saya turun..at least 0.2kg sehari..laju bebenar..risau pun ada..tapi tak kot..maybe sebab saya penat kot jaga Zill sorang2..kadang2 makan je apa yang sempat..hehe..ari ni timbang, berat saya dah turun lagi 0.8kg..menjadikan tepat 10kg lagi untuk saya capai target berat masa honeymoon....alamak kawan2..mata saya dah tak bleh bukak..nanti sembang lagi..daa..wassalam..

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete