Wednesday, April 22, 2015

Diet - Check 8

Assalam semua.. :)

Salam pagi rabu yang barakah..saya macam biasa..menjalankan aktiviti surirumah sepenuh masa..memasak, menyidai, membasuh, melipat, mengemas dan menjaga anak sudah menjadi rutin harian ku..hehe..

As usual, setiap 2minggu sekali saya akan update tentang berat badan saya..pagi ni saya timbang, berat turun 1.4kg dalam tempoh 2minggu ni...waaaahhhh...dasyatnye..hehe..tak sangka..sebab saya makin je makanan manis, masin dan berminyak..cuma maybe saya penat sket kot sebab last week direct kena buat tempahan kek..happy sebab dapat la jugak rezeki untuk menampung hutang ptptn dan nak bayar roadtax kereta kancil ku bulan 9 nanti..kena tolong suami jugak..sebab sekarang kan dah pindah umah..budget kena pikir betul2..saya kena la buat backup plan..walaupun husband tak suruh, tapi inisiatif sendiri nak membantu..huhu..dah terlalu banyak dia berkorban..taknak lah menyusahkan dia selalu kan..semua nak bergantung kat dia, jenuh la jugak suami ku nanti..uhuk3..

So kawan2, conclusionnya, ada lagi 10.8kg je lagi nak mencapai target berat masa kawen dulu..hihii..insyaAllah..mudah2han leh capai dalam tahun ni jugak..boleh2..yakin boleh..oklah kawan2..takleh lama3..zill si comel saya dah bangun ni..kang dia dah start merengek habis laa..kiki..daaa..

No comments:

Post a Comment