Thursday, April 9, 2015

Diet - Check 7

Assalam semua..sori late update.. :)

Dah tengah malam macam ni masih tringat nak update..yelah, memikirkan esok first time nak start memasak dah..so rasanya esok memang tak sempat lah nak update blog ni..tadi lagi nak menulis, tapi tak berkesempatan sebab Zill la, orang perabot datang la..menyapu la..bla..bla..bla..hehe..

Ok2, 2minggu dah berlalu..so, meh saya update kan result berat badan saya..dalam tempoh ni saya berjaya turun sebanyak 0.7kg..kkikii..okla..saya puas hati jugak la..tapi saya rasa sebab gara2 saya cirit birit semalam..ntah taktau kenapa..masuk angin kot sebab saya selalu makan tak menentu..biasa la, ada anak kecik ni..huhu..so conclusion nya, ada lagi 12.2kg lagi to go..insyaAllah.. ;)

K lah kawan2, mata saya dah sangat2 ngantuk nih..gd nite..nanti saya cite lak pasal pimdah umah sewa baru k.. :D

No comments:

Post a Comment