Thursday, July 4, 2013

ALhaMduLiLLaH...

Salam...

Alhamdulillah..syukur ke hadrat Illahi..sepupu ku telah selamat melahirkan baby boy..begitu jugak dengan Eika kawan saya..yang sedang menanti saat itu jugak..semalam last update dengan dia, dia dah di induce..so, tengah tunggu masa jer tu...pagi ni Whatsapp dia, tapi tak berbalas..maybe dah dalam Labour Room agaknya.. ^_^

Lepas tu, tengok pulak video 3d/4d kat blog zati..syok nyer tengok pergerakan baby dalam perut..memang teruja sangat2..MasyaAllah..kagum dengan ciptaan Allah.. ^_^

Saya?? saya masih belum ada apa2 lagi..dok kandung lemakzz ada laa..hehhee..tahun ni azam nak turun kan berat badan ke berat ideal dulu..then awal tahun depan, bagi masa sket dalam 2,3 bulan, then kalu takde jugak, maybe baru nak gi jumpa doc..sebab kalu saya gi jumpa sekarang pun, perkara pertama yang doc akan cakap ialah.... "REDUCE UR WEIGHT PLZ"..huhuu...sebab sekarang ni saya dah over weight..berat dah tak stable dengan ketinggian..maybe tak ramai yang perasan sebab saya ni kategori tinggi..so, dorang just nampak saya besar jer..tapi ramai yang tak percaya yang berat saya dah OVERRRR..hahah..

Tak sabar rasanya nak pregnant dan mengalami pengalaman2 seperti kawan2 ku semua..tak sabar jugak nak menimang cahaya mata..insyaAllah..akan di ikhtiar kan selagi termampu..kalu lepas2 tu masih takde rezeki jugak, saya redha..kerna semua itu adalah ketentuanNya..Dia yang lebih mengetahui mana yang terbaik untuk ku dan suami.. =)

Minggu ni nak turun KL..nak gi melawat kawan ku Eika tu..tak sabar nak tengok baby dia..yeayy!! hehe..

No comments:

Post a Comment