Tuesday, January 21, 2014

Aktiviti Surirumah - Part1

Assalam..

Saya di Perlis ni..lepak sini seminggu gara2 kereta adik terkena botol mineral 1.5liter yang berisi air..berat gamaknya..so bila terlantun kena bumper depan, telah mengakibatkan radiator pecah..huhu..mungkin ini dugaan buat dorang..so, kereta kena towing gi Perodua, Kangar dan akan mengambil masa seminggu untuk siap..sebab dorang nak kena order barang lagi..huhu..saya tak kisah nak duduk sini..tapi saya kisah nyamuk banyak dok gigit saya..huhu..habis gatal sana sini kudis sana sini.. :(

Semalam turn saya memasak..saya masak simple sangat2..tringat dulu2 kalu arwah mak malas nak masak, arwah akan goreng ikan kembung dan potong2 cili padi buh kicap..tu pun kami dah rasa cukup berselera.. =D

Tarrarr..ni la hasil saya masak semalam..

Saya send gambar ni ke whatsapp suami..saja nak buat lawak macam teror masak sangat kan..kikii..tapi impression suami, dia cakap tu lauk masakan fav dia..hihii..simple but nice dia kata..hihii..tadi kakak saya pun whatsapp cakap nanti masak macam tu masa gi duduk kl ngan dia nanti..heee..k lah kawan2..sampai sini dulu corat coret seorang surirumah..hee..

No comments:

Post a Comment