Monday, March 21, 2011

My Sis's Wedding...

Hi there..
For this n3, sy nk cite psl my sis's wedding yg b'lngsung pda 13Mac2011 yg lps..b'tmpt d Dewan Marin, Penang..ohoooo..bes nyer tgk adik ku dh slamat d ijab kabul kan..me??not yet..tunang pun blum..ehehehee..apa leh bt, dh jodoh dia smpi dulu...trima ngn hati yg t'buka ler..heee..sket pun xde rsa jeles..(yeke ni?? hahaha..yups,it's true..just dreaming when is my turn??ahaks..) No..no..no..i'm just happy for her...hope she will live happily forever after wif her beloved hubby... :)
hermm..for that day, i need to be her bride maid.. lalalalaa..happy..sbb dpt b'khidmat utk adik ku d ari bhgia dia...n for me, i got white gold ring for my "langkah bendul gift..."..lalalalaa..happy lg..kih3x...
so,just layan gmbr d bwh ini k..

                              Hazrul+Wani (Adik)                              Bride+Bridemaid                             
                                                                   Adik ku yg sgt slim....                         
             tarrraarrr...sesi sarung cincin :)               here it is,my white gold ring....

The End..... ^_^

2 comments:

  1. tkyh risau,rilek je.sampai masanye,turn kite pulak..hahaha..

    ReplyDelete
  2. hahaha..yaaa..btl tuu..agreed 100%...kih3x..stay tune.. =D

    ReplyDelete