Tuesday, March 29, 2011

TeNsIoN....tension..tension... :(

Hi there....As Salam...
Huhuhuuhuhu..tension..tension..tensionnnnn...!!!! aik? apo ke hey orang ni..?? tetiba tulis n3 tension..tension..tension ni?? huhuuu..nak tau?? hah, ni adalah gara2 badan ku yang tak kurus2 lagi dek diet yang masih tak berjaya...ke mana pergi nyer semangat ku ini?? kenapa asyik biar kan nafsu bermaharajalela?? haisshhhh....ruzanna.!! please pay attention..!! u need to diet..seriously...if not.....alahaiiiiiii...susah lah nak cakap..huhuhu... T_T

Ok2, saya baru perasan yang sekarang saya dah takleh kalu makan sket..dulu boleh..asalkan ada gak jamah sket makanan tu, still ok..percaya atau tidak, dulu2 menu saya ari2 adalah biskut cream crackers yang jacob's tu sahaja...hari2 okey..siang and malam, pagi petang...semua hentam makan biskut tu jer buat alas perut..tapi ok jer..takde rasa pening2 sakit kepala bagai...tapi sekarang dah tak sama...saya dah mula rasa nak pitam gara2 kepala jadi sangat sakit akibat kekurangan makanan...huhuhuhuu...bagi sesiapa yang nak diet, jangan tiru cara saya ni k..tak di galak kan sama skali..huuu...maybe minggu ni saya akan start diet dengan cara amalan pemakanan seperti ayat ini..."breakfast like a king, lunch like a queen and dinner like a beggar"...huhuu...wish me luck ok kawan2....peace... ^_^

2 comments:

  1. alahai..ana..betul tu x elok diet cmtu..nnti kt lpr sgt lg kt mkn byk..lgpun x sihat :) ..yg penting kesihatan..insyaallah berjaya punya.. :) ..pk2 pokus date nak sampai dah tu :) ..gud luck laling

    ReplyDelete
  2. huhuhu..zati,sgt2 tension pk psl ni..ntah lah.. :(

    ReplyDelete