Monday, March 28, 2011

My WeKeN (26Mar)

Hi there... ^_^
Ok, n3 ni just nak share tentang apa yang saya buat sepanjang weken yang lepas..kih3x..last friday nyer plan, yang konon2 malam tu nak bake a cake, tak kesampaian gara2 mata ku ini sangat2 lah ngantuk..tak tau la kenapa..haishh..so, just changed the plan to the next early morning.. =)
Sesudah subuh tu, saya tak tido dah..terus turun bawah, g dapur and started doin the cake..and sementara tunggu kek dalam oven masak, i'm doin puding telur too..yela, kalu korang semua ingat, kat n3 "bufday celebration on march", saya ada state kat situ, which is on 26th Mar is my youngest sis nyer bufday..dia request suruh buat kan dia puding kegemaran dia tu..so, tanpa menghampakan dia, saya pun buat lah..lebihan adunan kek tu, saya jadikan muffin..khas untuk adik jugak..sian dia kan..kalu tak, tak dapat merasa lak kek tu..sebab saya memang plan nak bagi sebijik kek terus kat my BFF tu..saje la..bukan selalu kan..coz she always support me on my bisnes jualan kek jugak..oppsss...lupa nak share..nanti lah, on the next entry saya cite k..hee...dalam kul 11, baru settle semua keje..naik atas, mandi2 and siap2 untuk g jumpa my BFF..dia dok nun di sebelah Prai..area perda..so, after pick-up her at home, kami kuar g Jusco berdekatan..makan2, teman dia buat spec baru, then balik umah dia and our chitchats happened there..hahahaa.biasa la kan..bila gurl met gurl, slalu lah ber soksek2 pasal prob or what so ever...lagi pun, kami lama tak jumpa..banyak lah cite yg nak di kongsi kan..after asar baru balik, pick-up my youngest sis yang hang-out dengan kengkawan dia kat 1st avenue before kami rushed to airport..nak menjemput my sis n bro-in-law yg baru balik dari honey2moon di sabah..then, we all direct to Nurul Ikan Bakar for dinner..(jgn jeles ya..;p) makan malam ini di taja khas oleh hazrul..selaku bro-in-law..hahaha..tq hazrul.. =))
Ole2 yang saya dapat from diaorang yang baru balik dari sabah tu ialah T-shirt, brooch mutiara n keychain..thanks to both of you..happy.... ^_*

Moist Choc Cake
Muffin + choc cip at top

Puding Telur

4 comments:

  1. heee..zati, meh2..kalu rasa tringin tu, gtau lah yea..ana suka bt bila ada special request from preggy mommy nih..heee..

    ReplyDelete
  2. uwah! cik una wat biz choc! congratz! eika ni ade je org nak order cup cake dgn eika tp x confident nak wat jual... juz buat suke2 bg org makan je.. huhu..

    ReplyDelete
  3. hehhee..ha'ah..bt kecil2lan ajer..hik3x..lorr..nape xbt eika??bt laa...huhu..nk try rsa cup cake eika..zna minat n suka cup cake..tp xreti lg laa..uhuk3x..

    ReplyDelete