Wednesday, March 30, 2011

MoIsT cHoC cAkE...

Hello..hellooo... ^_^
Hah, dalam entry  "My Weken(26Mar)" saya ada cakap and sentuh sket pasal kek coklat saya yang my BFF slalu support my bisnes tu kan..actually, saya memang takde niat and tak terlintas langsung nak buat bisnes ni...al-kisah, masa kat tempat keje lama saya iaitu sanyo automedia, prai, ada jamuan untuk sambut ramadhan..semua orang dari department saya iaitu QA di jemput hadir..tak kira lah staff or operator..dan kami di alu2 kan untuk memsponsor kan makanan serba sket..tetiba terlintas nak bawak kek coklat..saje la, sedekah2 makanan sket kat kawan2...sempena nak sambut bulan baik ni kan...gheee... ;p

Tetiba, lepas2 jer dari jamuan tu, ramai plak kawan2 and mulut2 yang bersuara menanyakan siapa yang buat kek coklat tuh...sedap sangat kata nyer (owh, perasan sekejap..kih3x...) so, here i am..hahahhaa..sejak dari tu lah bermula nyer bisnes kecil2lan saya nih...kawan2 kilang jer yang slalu order..bes la jugak...cuma sejak berhenti dari sanyo, bisnes ku pun berkubur jua..eh, takde la berkubur pun, kalu ada yang order, leh jer nak buat..ada jugak kawan2 dari sanyo dulu yang rindu pada kek ku itu..sian dorang..yela, saya dah takde kat sana..tambahan pula, saya duduk kat pulau...oversea gitu..hahaha..dorang lak kebanyakan duduk kat belah prai..saya lak tak buat khidmat penghantaran...so, susah lah sket..takpe lah..takde rezeki saya dan mereka2 itu..uhuk3x..anyway kawan2, sesapa yang nak order kek tu, leh lah order pada saya yea...saya masih menjual kek secara sambil2lan...promote sket... (*_*)

moist choc cake ( 8"x 8", 1kg++ ) for RM30

No comments:

Post a Comment