Friday, April 1, 2011

AkTiViTy KeTiKa MC...

Hello..As Salam semua... ^_^

Wow, pejam celik..pejam celik, dah masuk 1April dah ari ni kan...jap jer rasa...kawan2 rasa benda yang sama tak?? cepat kan masa berjalan...hermm...ok2, semalam saya MC..tak dapat datang keje..tu yang tak dapat nak update blog..huu..al-kisah...malam rabu yang lepas, saya g klinik..sebab kepala saya asyik sakit jer since sabtu yang lepas..tambahan pulak, ada "orang" tu dah bising2 suh g klinik..so, dengan malas nyer saya pun pegi la jugak..heee...tak tau kenapa..maybe salah tido kot..salah ngiring ke..eh i think salah bantal..saya sangat2 confirm ni semua gara2 salah bantal..so, saya memang sangat2 teruja nak beli bantal yang ada lekuk kat tengah tu..untuk keselesaan leher saya ni..tapi takpe, saya sabarkan dulu..tunggu beli untuk kawen nanti jer lah..baru best..kih3x..masa kat klinik, saya tak plan pun nak mintak MC..harap pun tak..tapi tengok2 doc tanya,

doc  : nak rest x..??
saya : tak payah kot...
doc : betul nih..??
saya : eh, dah dia nak bagi ni, amik jer lah..(berbisik dalam hati)..
         haaa...boleh lah..
doc : ok, saya bagi 1 hari k..rehat kat umah..
saya : (happy mood..)

Kawan2 tau tak apa yang saya buat semalam sepanjang cuti MC tu?? haa..saya buat blueberry cheese cake..oyeahhhh....akhirnya berjaya buat ngan baik...and menjadi lak tu..setelah sekian lama mencuba..akhirnya...kih3x..happy2..bukan apa, bf saya tu suka makan cheese cake compare to choc cake..so, nak jugak2 terror dalam membuat cheese cake ni..huuu..so, here i am...hip2 hooray..!! hip2 hooray..!! alamak, saya lupa la nak snap picture kek tu setelah siap di masak..huhu..xpe2..nanti saya akan buat entry khas untuk kek tu k..and akan di label kan di bawah Ruzanna's Home Made Bakery...so, kepada sesapa yang rasa nak order nanti, leh la order k... =))

Petang ni after keje, nak pegi S.A dah..yeay..!! nak bawak kek tu pada si dia lerrr...bagi dia taste..hihihiiii...hope dia suka...peace.... ^_^

2 comments:

  1. waaa..bestnya dah pandai buat cheese cake..samala choc cake tak berapa sgt tp cheese cake zt memang sukeeeeee..nnti leh order ngan ana..raya nnti ke kan... :)

    ReplyDelete
  2. hehehe..yeke??hah,ok2..nanti bila2 ana buat lagi, ana bg zati rasa dulu k..test dulu..mna tau, xkena ngn citarasa zati ke..k??hee..

    ReplyDelete