Thursday, April 28, 2011

NiTe MoDe...

Hello all, ^_^
Yeayyy...esok dah jumaat..jap jer kan..kan saya dah cakap, ahad lepas saya bersedih kenape dah isnin..kali ni saya happy balik sebab jumaat datang lagi...hee..korang buat apa cuti 3ari ni? Saya takde pape plan lagi buat masa ni..tadi siang ada la saya terasa macam nak turun shah alam jer..nak jumpa my love..huhuu..tapi, lepas bincang2 ngan dia, kami decide untuk tak payah jumpa lagi lah..kena jimat cermat sket dalam berbelanja..banyak lagi duit yang nak di pakai lepas2 ni..tak leh nak membazir sangat..untuk tambang pegi balik ke sana semua pun dah berapa..huuu..sedih...coz I really miss him..huu...takpe lah, sabar ruzanna sabar..kami plan nak jumpa masa tunang jer nanti..dengan family dia skali..nak bawak pusing2 island..tapi serius..kadang2 saya rasa macam buntu..taktau nak bawak gi mana kat dalam penang ni..rasa macam banyak jer tempat menarik..tapi saya macam taktau jer..huu..bukit bendera lak, masih tutup kot..ntah lah..kalu tak, saya suka bawak gi situ..bes pun bes..hee..takpe lah, hopefully nanti semua smooth jer lah..amin~~

Supposed saya akan gi kelantan esok..ikut rosni balik kampung dia..tapi saya cancel kan, sebab saya takut saya langgar diet saya..(Chewah, macam la disiplin sangat).Motif saya nak gi sana ialah nak gi umah dia, pastu nak makan nasi dagang & nasi kerabu..penah dulu dia bawak balik nasi dagang dari sana bagi saya rasa..sedap sangat2 air tangan mak dia buat..so, macamana saya nak elak kan daripada tak melanggar diet?? Sure diet ku musnah punya lah..huu..tambahan pulak, dengan saya yang jenis tak tahan godaan makanan..huuu... T_T nak ikut kan, zaidi tak kisah saya macam ni..dia trima saya seadanya..cuma saya jer yang terasa nak diet sket..sendiri tengok badan sendiri pun rasa frust..camana tu? Huu..sekarang ni saya dah tak amik pape supplement pun..sebab saya takut..dan saya nak try diet dengan cara saya sendiri...insyaAllah, kalu la tak sedrastik macam orang yang diet makan pil2 tu pun takpe lah.janji berat saya ni turun sket pun takpe..k,rasa nyer tu jer kot..see ya..nite..peace... ^_^

2 comments:

  1. setuju2..baik xyah amik pil2 or supplemen..kengkadang bila dh stop, senang naik balik kan..diet cara sihat lagi bagus :) ..caiyokkk

    ReplyDelete
  2. zti,ha'a..btl3x..hehhee..slh 1 lg sbb, mls nk mkn byk2 sgt pil..mcm org skt jer.. ;p

    ReplyDelete