Tuesday, April 19, 2011

OtAk TePu...RiLeKs JaP...

Hey ladies...As-salam...
Well, as i said, jap jer dah selasa dah..kan?? esok rabu..khamis..then..jumaat..weken datang lagi..yeay..!! today, 19April..so, it's mean 25days left before i'm getting married engage..hahaha..hermm..actually keje banyak lagi nih..error tak habis2.. T_T tapi otak saya rasa tak larat nak pikir..so, rest jap and manja kan blog saya nih..hik3x..

Tengah terpikir, apa yang saya nak kejar dalam hidup..pagi tadi dengar hotfm..DJ2 tu dok berceloteh kat corong radio..fara fauzana lak cuti kata nyer..haih..sonang betul hidup dorang kan...just tolong potpet2 jer kat radio tu kasi pendengar terhibur dengar celoteh dorang..pastu dah habis.settle sudah tugas dorang..cukup bulan, dapat gaji..rasa nyer, agak lumayan gak nih gaji dorang..huu...saya?? adakah saya dah menjumpai kerjaya yang saya pikir masuk ngan saya?? dah ke?? sebelum ni keje dalam bidang QA..which i think i'm not suit on it..so, sekarang, saya masuk bidang layout..OK dah ke??  (-_-") *sigh.... keje ni sangat mencabar kesabaran and otak..mata kena OK yea adik2..sebab asyik nengok kat PC jer keje nih..kalu agak2 nak jaga mata, takut silau, better pakai spec or screen protection k..kalu tak, hmmm...ni dah masuk minggu ke-3 saya kat sini..dan saya masih dalam training session...so, taktau lah kan esok2 macamana...sebab, bak kata dorang, mana ada orang yang masuk2 keje terus terror...huu..so, saya pun akan cuba lagik..yoshh..!! come on ruzanna..kamu boleh..!! huu..setakat ni, saya banyak di bantu oleh my dear puan zati..ntah kenapa hati saya kadang2 berdetik, adakah ni hikmah nyer saya nyer cubical berdekatan ngan zati?? Allah nak bantu saya thru dia kah?? huu...apa2 pun, alhamdulillah..saya bersyukur...thank you Allah... ^_^

** My BFF merajuk sebab saya tak jadi ikut dia balik klate hujung bulan nih..sori my dear fren..nanti kita plan lain kali k...huhuu..plan saya time cuti 3ari tu, saya ingat nak mengecat umah saya laa..kasi new look sket..then, deco2 bilik supaya nampak lain..lepas ni, akan jadi lah trade mark, "bilik ku, syurga ku.." kih3x.. =D

6 comments:

  1. hehe :) ..thanks ana..jgn puji lambung2 nanti takleh nak turun dah ni..hahaha..xdela..yela tu kot..ada hikmah tu. belajar slow2..buat layout pn best act. Zt suke sbb xyah nk deal ngan org sgt..cme kena pikir pikir je la..sbb tu slalu kalo kul 5 tu mmg dh tepu..hehe..

    p/s: lor x jd p kelantan ke..kalo x, leh dtg umh..huhu

    ReplyDelete
  2. Yang penting kita buat something yang kita suka

    ReplyDelete
  3. zati, for sure ana puji..sbb dh mmg btl pun... =))
    alaa..xpe2..nnti bila2 ana dtg eh..

    ReplyDelete
  4. sharinginfoz, yups..that's true...

    ReplyDelete
  5. tak sabar nyr nak tunggu tarikh itu..
    im happy.. really happy for u..

    ReplyDelete
  6. aiza,tq so much..hope semua b'jln lancar.. =))

    ReplyDelete