Sunday, April 24, 2011

My WeKeN (23 & 24 April)

As-salam semua,
Huhuhuu...sangat sedih sebab esok dah keje..macamana rasa cepat nyer masa berlalu dari isnin sampai jumaat, macam tu jugak lah cepat nyer rasa weken tu berlalu..2ari rasa macam tak cukup..erkk..kalu asyik nak cuti jer, baik bukak syarikat sendiri..ye dak?? Leh la ikut suka nak gi keje ke taknak..heee..kalu tak keje, sape lak nak bagi duit kat kita setiap bulan..huu..so, as usual, saya nak share my activities on the weken..kemarin, saya pergi perlis ngan rosni..dia nak gi umah abang dia yang baru menyambut kelahiran anak..mak and kakak dia dari kelantan pun turun perlis gak. Memandangkan dia tak cekap lagi bawak kete, and baru sangat dapat lesen, so saya pun tolong la drive kan untuk dia..gi balik ari jer..sampai sana dalam kul 12, then kul 2 dah gerak balik penang..tak sempat pun nak singgah umah tok..huu..terkilan sket la sebab dah sampai pelis kan..tapi takpe lah..lagi pun kali ni balik dengan orang..so, susah sket la..family rosni sangat ramah.bes sangat..hehee..sebelum balik, dapat ole2 buah mempelam 5bijik..sedap nyerrr..hehee..nyummy2x..kami sampai penang dalam kul 5..aktiviti saya tak berhenti setakat tu.lepas hantar rosni and adik dia, saya gi sg petani lak ngan shera..another fren yang keje kat sanyo sama2 dulu..plan ke sg petani sebab nak hantarkan buaian kat kakak saya..untuk afiq tu la..anak sedara kesayangan saya tu.pipi tembam2..comel sangat2..hee..rasa macam nak cubit pipi tu, takpun potong bawak balik umah...hee.. =D kakak saya pun balik sg petani gak..so, dapat lah saya jumpa dia skali..lama tak jumpa kakak..miss her so much..jumpa jap pun jadi la..huu...sebelum gerak balik, saya and shera gi makan bihun sup kat medan selera berdekatan umah MIL kakak, then sampai penang dalam kul 10malam..fuhh..sangat2 penat..saya suka full kan aktiviti hujung minggu saya..tapi kadang2 rasa penat sangat kalu every weken kena travel camtu..yela, last week kan saya memang balik pelis gak kan..minggu ni pun balik lagi..sangat2 penat..and masa pun rasa macam cepat sangat berlalu..

Ari ni plak, banyak sangat keje umah yang nak saya settle kan..seperti membasuh kereta, lipat baju, basuh baju, basuh toilet...uwaa..uwaa..sangat penat.petang tadi saya tido jer..tak larat..esok dah kena keje.. T_T

K lah, nak solat isyak..pastu nak layan mentor..see ya..!! Peace.... ^_^

2 comments:

  1. baca pon dah ponat ni..hehe..zt yg x buat pape ni pon rasa tak cukup cuti 2 hari..huhu..mmg rasa cpt sgt masa berlalu skrg ni..

    ReplyDelete
  2. zati, hahahaa..bca pun dah ponat eh?? huu..tu la kan...skng msa jalan cpt sgt..xsbr nk tnggu weken ni dtg lg..yeay..cuti 3ari.. =)

    ReplyDelete