Thursday, April 14, 2011

MaLaM yAnG sUnYi...

As-salam..Hi there... :)
Huu..jam dah menunjukkan pukul 11.30mlm..ari ni dah 14April..supposed saya nak tulis entry ni siang tadi..kat opis..tapi memandangkan keje saya yang tak siap2 lagi tu, yang amat2 memeningkan kepala, so saya takde mood langsung nak menulis.risau lagi ada la..dok pikir, bila la saya dapat settle kan keje saya tu..bila keadaan macam ni, memang saya takde mood langsung nak menulis..huuu..sori eh kawan2..chewah, macam ramai sangat jer follower saya..kih3x..perasan sekejap..tapi takpe, saya tak kisah..sebab bagi saya, berblogging ni buat saya rasa hapi..luahkan apa yang saya rasa nak luah..so, kepada kenkawan yang terasa nak baca tentang saya, and nak ikuti perjalanan hidup saya ni, sila lah..hee..tiada paksaan and saya anggap ni macam diari saya jer..nanti bila dah tua2, dah ada anak ke, bila baca balik setiap apa yang saya tulis ni, leh buat saya terkenang balik masa lampau saya ni..who knows nanti anak2 saya plak yang akan baca setiap kisah dalam hidup saya ni...kan??? heee..insyaAllah..amin..

Actually, dengan date ari ni, maka genap lah lagi sebulan saya akan di tunang kan kepada calon pilihan hati saya..iaitu en zaidi..hehee...buah hati saya yang sorang tu la..korang doa2 kan lah semoga segala nyer berjalan ngan lancar..amin..saya sangat berdebar..meniti ari2 ni..tadi dah confirm kan juru make-up yang akan make-up kan saya di majlis pertunangan saya tu..dia ni actually kawan saya..and tinggal 1 taman dengan saya jugak...adik and kakak saya dulu pun amik kat dia ni jugak..kiranye turun temurun la kami amik dia...hee..hasil make-up dia pun nice..saya suka..tu pada pandangan mata saya la...nampak cantik jer..hee..dulu kakak and adik tak amik juru make-up masa dorang tunang..dorang mekap sendiri jer..tapi, I do..saje ngada2 kan...hik3x..eh, xde ngada2 nyer eh..saya amik bcoz of I like my face to be paint by someone..mekap sendiri tak bes..takde feel....hahaaa..sampai kan saya leh pikir, bes la artis2..selalu kena mekap...hahaha..I'm so jealousy...yes, I am..kih3x...no kidding eh..hermmm...tu jer kot nak tulis...dah nak kena tido la..dah lewat...esok dah nak kena sambung memerah otak lagi..nasib baik la ada puan zati yang sedia membantu...alhamdulillah..thanks a lot zati...akan ku kenang jasa2 mu itu..nite all..peace.. ^_^

2 comments:

  1. btul3..zt w'pun penah amik kursus makeup, still nk jgk panggil tukang makeup..sbb btrula ada surprise sket..kalo sendiri makeup, dah tau dah hasilnye camana kan..heeh

    ReplyDelete
  2. heheee..tul tu zati..bes kan kalu org tlg make-up kan..yela, kita bkn nyer pro mcm dorg kan..hee =))

    ReplyDelete