Friday, April 29, 2011

SuBwAy "CoOl FrIdAy"

As-salam semua... ^_^
Jap lagi dah nak balik dah..saya dah takde mood nak buat keje..baru settle 1 bahagian ni...huhu..ada lagi 8 bahagian..fuhh..tapi lagi 8 bahagian ni rasa nyer tak amik masa yang lama kot..maybe laa..i have no idea..just base on schedule yang dorang bagi ni jer..huhu..doa kan saya dapat selesaikan semua dengan jaya nyer yea...amin~~

Tadi lunch, kuar makan ngan zati..ari ni kami makan berdua jer..kak sapinah tak ikut..so, seperti biasa, setiap jumaat, saya akan lunch di Queensbay Mall..tadi kami menjamu selera di Subway..dah 3minggu berturut2 saya makan bendalah ni...hee...sebab bagi saya, makanan ni macam berkhasiat jer..ada sayur2, chicken slice, cheese, di apit pula dengan roti parmesan oregano yang sangat lembut..nyum3x...hee...saya tak pulak rasa jemu..suke lagi ada la..nak makan ari2 pun boleh... =D Tambahan pula, sekarang ni Subway ada buat menu for everyday...ada menu for Monday, Tuesday...and tadi saya amik Cool Friday...which is chicken slice..murah jer...rm7.50..setiap ari, inti dia berubah2..kalu nak roasted chicken, kena la datang ari khamis...chicken tapayaki lak ari ahad..so, pilih lah sendiri menu anda..hee...kalu nak ikut kan, set yang usual tu selalu nyer mencecah berbelas2 ringgit..dengan ada nyer menu for everyday macam ni, nampak la sket orang berpusu2 gi Subway tu..termasuklah saya nih..ngeee....alaa..menu untuk every saturday ialah seafood with crab..saya kureng sket ngan inti nih..tengok lah esok macamana..sebab esok saya nak kuar meronggeng ngan adik saya amalina kat Qbay tu..nak shopping2 sket..nak tengok wayang..(never say never)...and bla..bla..bla..yippieee...!! tak sabar nak cuti..nak rest kat umah...cuti 3ari ni rasa2 nyer cukup tak?? huhuhu..selalu nyer memang tak penah rasa cukup...tapi, bersyukurlah sebab ada gak cuti... ^_^

**alaaaa...zati cuti 5ari..tak aci..tak aci..uhuk3x..sunyi la selasa & rabu nanti..zati takde..huu... :(
**zati, jangan lupa ole2 dari kelantan yea..hik3x.. =D

2 comments:

  1. ermmm memang berkhasiat dan boleh kuruskan badan sekali...h3h3 klu makan hari2 pun wan sanggup...h3h3

    ReplyDelete
  2. wan, hehhehe..tula kan..mmg sedap..leh mkn ari2...xjemu kot.. ;)

    ReplyDelete