Wednesday, April 20, 2011

No SpEcIfIc TeRmS for all My FrEnZ..

Tarrraaaaa...hai semua.. ^_^
Saya lagik...hik3x..ni entry ke-2 saya untuk ari ni..pagi tadi dah start blaja cara nak run LVS lak..tapi trainer saya ialah puan zati..kih3x..kebetulan dia tengah free sekarang ni...hee..my actual trainer ntah ke mana...buzy sangat gamak nyer..nanti lah..petang2 sket lah baru saya gi cari dorang..hee...entry saya kali ni takde apa..just nak cakap yang semua kawan2 saya ialah my besfren...takde specific terms on BFF actually...hahaha...sebab saya suka jer berkawan ngan semua orang...bagi saya, semua sama...yang mana yang mengenali saya, semua saya assume as kawan saya...bukan apa, bila berkawan nih, i mean among girls la kan, kalu rapat2 sangat pun, selalu mengundang luka jer...gaduh, bermasam muka, terasa, and macam2 lah..so, i need to avoid it...berkawan biar seribu, tapi berpada2...satu lagi, susah untuk kita puas kan hati semua pihak...kata2 ni selalu saya ingat sampai bila2...sebab it's true..percaya lah, walau macamana baik pun kita ngan orang tu, kadang2 ada jugak yang tak kena...huu..so, sebagai manusia yang tak pernah lari dari melakukan kesilapan, saya ingin memohon ampun and maaf jika ada tersalah kata or tersinggung perasaan mana2 pihak yang mengenali saya dalam tak sedar...sorry guys..peace no war.. ^_^

2 comments:

  1. stuju2..b'kwn biar seribu..dlu2 rmai gak bff..tp, bila bff dh keje jauh2, kawen, ada ank sume mmg dh xleh nk expect mcm dulu2..tulah lumrah kehidupan :) xpe..yg penting still keep in touch..

    ReplyDelete
  2. zati, btl3x..ana sokong 100%...hik3x..lumrah kehidupan kan..?? n kita kena phm situasi masing2..bila dh bekeluarga, lain lak tanggungjwb..xsma ngn time single..kdg2 bkn niat nk menyepi..tp sbb bz or some else..as long as still keep in touch tu lg bermakna n pntg..rapat sgt2 pun sll ada mslh jek.. T_T

    ReplyDelete