Saturday, April 16, 2011

CiNcIn TuNaNg Ku...

Hi there... ^_^
Saya sekarang tengah lepak2 jer..taktau nak buat apa malam ni..maybe kejap lagi nak tengok cerekarama jer kot kat tv3 tu..bes ke tak pun taktau la.. *_*

Korang semua ada dengar berita tak yang harga emas dah naik lagi sekarang ni?? huhuhu..sangat sedih sebab kalu nak ikut kan kami belum beli lagi cincin tunang..ari tu ada la kami gi survey2 tengok cincin yang berkenan di hati..pattern macamana yang saya minat and so on..tapi kami tak beli lagi..huu..so sad dengan berita kenaikan harga ni...memang sangat2 frustrated... T_T
So, saya ingat kan saya dah tak dapat memiliki cincin idaman ni lagi dah..sebab suppose budget memang dah lari banyak gara2 kenaikan harga nih...sob3x..tapi alhamdulillah..tak sangka my love try to fulfill my need jugak2. And tadi dia dah kuar gi beli cincin tu..yeayyy!!! Sangat happy.. Tapi sian kat dia..rasa bersalah pun ada..and for sure saya sangat2 terharu dengan apa yang dia buat..thanks a lot to him..huu..sampai sekarang saya masih rasa terharu sangat...korang mesti kata saya ngada2 kan..cincin tunang pun nk demand2..huu..no no no..jangan salah anggap pada saya..huu..sebab saya ada pendirian saya sendiri..saya ni bukan la perempuan yang jenis suka barang2 kemas sangat..tapi takde la tak suka langsung..maksud saya kat sini ialah, saya tak suka ada koleksi barang kemas..yang kita leh main tukar2..dah jemu pakai yang ni, tukar pakai yang ni lak..haa..tu la maksud saya yang saya tak suka tu...heee...kalu accessories yang macam gelang2 buatan kristal, silver camtu saya minat la..tapi tu dulu...sekarang, bila dah nak kawen, saya cuma terpikir nak pakai barang kemas pemberian my love jer la..and saya maybe tak akan ajak or mintak dia beli kan barang2 kemas lagi dah lepas ni..cukup lah apa yang saya dapat time tunang and kawen nanti..yang saya akan really2 appreciate it for the whole of my life..that's me...peace... ^_^

2 comments:

  1. kalo mas putih, rasenye tkde jejas pape even rege mas 916 naik..sbb rege mas putih ni is depends on carat, design n diamond jek..

    unless u decide to choose 916, then barula worry of the increasing trend tu..hihi.

    ReplyDelete
  2. huda, mmg cincin zna white gold..tp mmg hrga naik gak mayb bcoz of diamond..n of course dlm white gold kalu xslh still ada emas..cuma amount dia xbyk...hrga dia sma naik ngn hrga emas...zna mmg very particular on that ring..so that i realized it well...b4 n after hrga dh naik nih.. :(

    ReplyDelete