Monday, April 4, 2011

CaBaRaN 40ari..

Hi there... ^_^
Entry kali ni mengisahkan tentang cabaran 40ari saya towards diet...so kawan2, mari kita lihat result nyer after 40ari ni k...hahahaa...sesapa yang membaca entry ni, especially yang mengenali saya, cuba jangan goda saya dengan mengajak saya kuar makan, nak belanja makan, or what so ever lah eh..hahahaa...saya tengah try mendisiplinkan diri saya..orang cakap, kalu kita nak try ubah sesuatu dari dalam diri, tak kira lah sikap, perangai tak elok, or pape jer lah, sila laku kan selama 40ari berturut2 tanpa melakukan perkara tersebut..insyaAllah, apa yang kita cuba nak ubah tu akan berjaya di ubah..kena yakin yea tuan2 and puan2..hik3x...ok2..xmo cakap lebih, kita tunggu and lihat jer lah apa akan jadi selepas 40ari ni k...nanti saya just akan bagitau berapa banyak kilo yang saya turun..bukan berat saya yea..hihii...korang agak2 brapa kilo saya akan berjaya turunkan nanti?? cuba teka..teka la..teka la..ke, tak turun?? or makin naik?? hahahaa...

Sangat risau pasal berat badan..huhuhuhu... :(

3 comments:

  1. nape 40 hari???ermmmmmmm...date smpai sudah??

    ReplyDelete
  2. zati : hahahaa...jeng3x..

    aiza : ntah la aiza..sll semangat jer lebih..hasil xde.. :(

    ReplyDelete