Tuesday, April 12, 2011

My WeKeN (10 April)

Hi, As Salam... =)
Dalam previous entry, saya cite tentang pulau aman kan..aktiviti yang saya buat pada ari sabtu...so now, nak cite aktiviti ari ahad lak..heee..ahad, macam biasa...pagi tu, kena hantar adik gi tuisyen, pastu balik umah buat moist choc cake untuk kawan2 kat opis..sebab puan zati kita dah gi promote kat kenkawan yang saya ni buat bisness kek..yela, kebetulan saya tulis sejarah bermula nyer bisnes saya dalam entry "Moist Choc Cake..." ni..tak sangka lak puan zati gi tolong promote kan..hee...thanks dear... =))

Lepas amik adik balik tuisyen, kami gi Qbay..shopping2 barang sket..lepas tu, kami gi balik pulau..cari durian..hermmm..saya nih bukan nyer peminat durian sangat...tapi bole la kalu nak makan..ada sesetengah orang tu, bau durian pun diaorang tak tahan dah..kan??heee...oppsss...lupa nak cakap..malam sabtu yang lepas, rosni datang tido kat umah...first time dia datang tido..hee..sepanjang kami jalan2 tu, kami naik kete baru cik rosni kita ni la..bes jugak bawak kete baru nih..sedap jer masa memandu kete nih..rasa2 nyer first time jugak naik Saga nih..selesa2..bes2..heee..tahniah rosni..sebab dah berjaya memiliki kereta sendiri..saya jer yang belum..and masih memandu kereta kancil arwah mak saya..huu..kereta yang penuh kenangan... T_T

InsyaAllah lepas kawen baru plan nak beli kete baru..sekarang tak boleh lagi..nanti jem........!!! hik3x..kete idaman saya ialah.......dot2...dot2...tapi rasa macam tak mampu memiliki nyer lah..so, maybe dalam perancangan nak beli kete.....tetttt2...tettt2...hik3x...takde pape lah..bukan saje nak rahsia kan..cuma belum tentu lagi..nanti bila dah confirm, baru leh story2 kat sini..pape pun, i was really enjoyed...peace... ^_^

No comments:

Post a Comment