Thursday, April 7, 2011

My PrOgReSs....

Hi there,
Sori coz lama tak update blog..almaklum la, saya dah tak bayar broadband celcom saya tu.sebab rasa macam nak stop kan aje..now saya pakai hp jer utk karang post saya ni..huhu..bole la kan..even screen kecik jer.tak puas lak rasa.huu.ok2, nak cite ni, saya sekarang dah ada kat Altera..and dah start training semalam..herm, alhamdulillah sangat2 sebab trainer saya kat sini baik2 and very friendly..hee..cubical saya ni betul2 bersebelahan dengan puan zati..lawak la.hik3x..

About my cabaran 40ari tu, huh, risau saya..risau2..taktau la berjaya ke tak..tapi takpe, saya cuba la setakat termampu..chaiyok2 ruzanna..semalam after keje, saya dah g hantar baju tunang ke tailor..mahal gak nak upah buat baju pun..sampai rm230.. T_T sangat sedih...hope akak tu dapat jadi kan baju tu cantik..sebab saya beli kain satin jer untuk tunang...hahaa..bila pikir2 balik, ala...nape tak beli kain chifon...huhuu..takpe lah.dah beli dah..so, sila jangan menyesal..hahaaa...k lah, nak sambung buat keje jap..nanti saya akan cite2 lagi eh..daaa... ^_^

2 comments:

  1. heheh..jenguk2 nmpk muka ana :p
    bole tahan mahal gak upah wt bju tu ekk..
    tak sabor lak nk tgk baju tuu..heee

    ReplyDelete
  2. hehhe..zati,tu lah tu..herm,silap ari bulan, bby zati nnti ada iras2 muka ana x..sbb ari2 nmpk muka ana jer..kih3x.. :p
    haaa..tu la..mahal laa..ana kena tipu ke? hermm, xpe2..hope akak tu jht bg jdi cntik..kalu x, mmg arrr...

    ReplyDelete