Tuesday, April 19, 2011

HaViNg 3 HandPhone...

As-salam... ^_^
Tetiba terasa nak menulis lak..hee...ok2, just nak share yang error saya dh clear...!! Yeay!! Clap your hand please...hahhaa..fuyoo..saya amik masa yang agak lama untuk menyiapkan layout nih..sedih gak rasa.tapi apa leh buat, saya budak baru belaja...huuu... T_T

Herm, ok2, berbalik kepada topic entry saya kali nih..geleng2 kepala saya sekejap tengok hp yang ada sampai 3 nih..semua pakai line lak tuh..cukup lengkap dengan semua talian yang famous amos tuh.. maxis, celcom and digi..wohooo..dasyat2..kalah bisnesman..hee..tapi sekarang ni, I mean now, I just can used this one jer..digi postpaid..sebab celcom and maxis dah kena bar.. (-_-") sangat sedih..ntah pape jer saya nih..dan sebab ini jugak lah saya dah rasa tak mampu nak tanggung broadband saya tu lagi...yang memakan belanja RM100 sebulan..konon2 nak yang high speed la kan...haiyaaaa...bikin susah jer.. :( tengah pikir kan cara nih..samada nak stop kan salah 1 or 2 terus and stick pada 1 number jer..ntah la..akan di pikir kan..huuu..yang lawak nyer, ada ke kawan2 saya yang mana tengok bilangan hp yang saya ada ni saje usik..dorang cakap, 1 hp untuk 1 bf ka??? Hahahaa...a big NO on that k..I just have one and the only jer tau..hp tu sebab nyer, maxis tu dah lama saya pakai..semua kawan2 lama saya dah tau number tu..and I have no plan to close the account..celcom lak saya buat family plan...khas untuk b'gayut2tan ngan my love..free...calling and sms...sape tak mau beb..hahaha..and the latest one nih digi..this is just because I'm using smart phone (blackberry)..so, I'm now tak payah sms2 lagi dah ngan my bf...just bbm jer..macam ala2 chatting..owh damn..back to the basic on how we get to know each others...opsss...terkenang memory seawal tahun 2009..bulan january..big smile on my face...heee..peace.. ^_^

2 comments:

  1. hehe..byk2 phone..zt dlu cmtu gak..tp, last2 mls nk pk pkai je 1 line..celcom..hp pon leh pkai 1 je..heeeee :)

    ReplyDelete
  2. hihih..tu lah..nk kena pk nih..mna 1 yg terbaik..huu...bertukarlah kpd digi..wakakaa..hee..xtau la nk kata..huu

    ReplyDelete