Thursday, April 28, 2011

HaPpY fOr Choc CaKe'S oRdEr...

As-salam... ^_^
Petang semalam lepas keje, saya terus gi qbay mall tengok movie ngan Rini...kami tengok cite Red Riding Hood..bes sangat2..layanz...hehe..hero plak hensem..kih3x..heroin pun bukan main..suka tengok body dia..solid jer..aishhhh...bila la nak dapat body camtu... (-_-")

Lepas habis tengok movie, saya rushing balik umah sebab ada lagi satu misi yang masih belum selesai..ada kawan 1 ofis order kek coklat saya tu..alhamdulillah...rezeki jangan di tolak..hee..lepas mandi2, terus ke dapur untuk meneruskan misi saya..bermula jam 10 pm hingga lah jam 1 am baru selesai..fuhh...lega...tapi ari ni mata ku ngantuk sekali...uwaa..uwaaa...tapi takpe...rasa puas ati...sebab, trade mark hidup saya ialah, "the beauty of life does not depends on how happy u r..but on how happy others can be b'coz of u.." =D
Lagi pun, afif nak balik kampung agak nyer..nak jumpa isteri kesayangan..so, takpe lah..saya tak sanggup nak menghampakan permintaan orang...melainkan atas sebab2 tertentu..huuu...malam esok nak buat kan untuk zati lak..hik3x..zati pun nak bawak balik kampung...bes nyer..actually jap jer nak buat kek coklat tu...sebab tu la saya tak kisah sangat nak buat...cuma semalam tu pun sebab gi tengok wayang..sebab tu jer laa..kalu tak, ok jer kalu nak buat time weekdays pun..tapi kalu kek lapis, mak aii..tak sanggup den...ermmm..harap mintak ampun and maaf lah..terlalu lama masa nak di ambil untuk menyiapkan 1 kek..nak ready kan adunan saja pun dah amik masa sejam lebih..nak bakar nyer plak, layer by layer, amik masa 5-6jam..fuhh...tersangat lah penat..yang tu, saya selalu amik order masa weken..baru boleh..heee...k lah, dah nak balik ni..ngantuk sangat2..nak balik tido.. (-_-)Zzzzzzz.......

4 comments:

  1. huhhh.. sedap nyr... raye nnt boleh laa order kek lapis from zana.. =) hihii...

    ReplyDelete
  2. aiza, hahahahaaaaa..nk order kek lapis?? kalu time tak raya ok sket kot..time raya mcm bz la sbb zna pn bz siap kn persiapan utk rya gak..huhu...

    ReplyDelete
  3. cake coklat ana memang terbaikkkkkkk.. :)...kek lapis tu zati penah buat sekali je..kukus..amik masa 5 jam..makannye jap je abis..hehe..waaaaaa..x larat tauu..

    ReplyDelete
  4. zti, jgn puji lebih2..nnti tkt xjadik kang, ssh nnti..kih3x..tu la kan..pnt sgt nk bt kek lapis..tp mmg sgt sedap...ni wani ngidam kek lapis..nnti bila2 nk kna bt kot..leh bwk mai opis.. =))

    ReplyDelete