Tuesday, April 26, 2011

KeTeNsIoNaN & SpOnSoR tRiP

Hi there...As-salam,
Herm, sebelum saya melelapkan mata saya untuk ari ini, saya ingin coretkan sedikit apa yang saya alami sepanjang saya bekerja setakat ini...huhuhu..sekarang actually, saya still and masih dalam training session..lama kan..dari awal bulan 2 yang lepas, sampai ke ari ni tak habis2..tapi, apa yang mentensionkan saya ialah exercise nyer sahaja dah cukup menguji kesabaran saya..memang sangat2 tension..tu belum keje sebenar lagi..sekarang pegi keje pun dah rasa macam tak bes..asyik pikir jer apa la yang akan aku buat nanti, apa la nasib aku ari ni, apa la yang bakal aku tempuhi, and adakah suatu ari nanti aku akan dapat mengatasi semua dugaan ini..huuu..macam2 saya pikir..tak sudah2..nasib baik la my love selalu bagi sokongan dan kata2 semangat..zati lak, sebagai sahabat seperjuangan, tak jemu2 memberi tunjuk ajar..kawan2 yang lain semua tetap bagi kata2 positif pada ku..thank you guys..u all are very meaningful to me..really appreacite that..huu

Hah, sajer nak share pasal trip ke beijing yang di sponsor oleh my company kepada staff2 yang dah berkhidmat lebih dari setahun...bes kan?? Saya memang betul2 teruja..yela, saya tak pernah dengar lagi ada company yang sanggup and mampu anjurkan aktiviti seperti ini...memang betul2 dasyat..walaupun saya tak dapat peluang tu sebab masih baru dalam company ni, tapi sket sebanyak buat saya rasa company ni bagus..menjaga kebajikan pekerja melampau2..hik3x..ye la, sampai kan leh sponsor trip ke oversea tu...sape nak bagi..free lak..penginapan, makan minum, pengangkutan semua di sediakan..and semua2 ni diperuntukkan sebanyak 3k untuk seorang staff...sape2 yang nak bawak suami/isteri/anak2 pun bole..tapi kena add sendiri la.yang ni sendirian berhad..company tak tanggung la..parah2..hee..zati dapat..cuma dia tak dapat pegi sebab pregnant..bahaya la kan..huhuu..takpe zati..takpe..takde rezeki..jangan sedih2..k? Kandungan tu lagi penting..lagi pun zati dah penah dah sampai sana kan..hee...

**pssttt....agak2 tahun depan ada lagi tak trip macam ni? Rasa macam takde dah kot..bankrup company kalu buat..sekarang bilangan staff pun dah makin ramai..huuhuu..takpe2, kalu ada rezeki, ada la tu..teringin nak tengok negara orang..heee...peace.. ^_^

2 comments:

  1. hheeheh..kalo bole pass kt ana..zt mmg bg la :) ..rugi lak tmpt zt tu..huhu..tu la sib baik dh penah pegi beijing, kalo x kempunan gak..hehe..mn tau nxt yr ada lgi..haha..mcm kayo lak company kt ni kan

    ReplyDelete
  2. hahaha..tu la pasal..hik3x..mudah2han thn dpn ada lg..teringin la zti...nk pegi negara org..huhuhu..tp,dlm m'sia pun xhbs jelajah lg pun..kih3x..

    ReplyDelete