Friday, April 1, 2011

BeRdEbAr..Dupdap..dupdap..

Hi..As Salam..
Hah, jangan korang terpedaya dengan title entry ni yea..tak2, saya bukan nak kawen lagi..hehehe..ni berdebar pasal lain...ok2..macam ni, pagi ni masuk2 keje, saya check mail...yela..kelmarin tak datang keje kan..takut gak kalu2 ada urgent matter yang saya dah termiss..hermm...nasib baik takde pape...cuma ada 1 mail ni yang menyatakan dah confirm yang isnin ni, bersamaan dengan 4April, saya akan melaporkan diri di Altera..setelah di postponed selama seminggu..kalu kawan2 terbaca and terperasan previous entry saya, saya ada state kan yang saya sekarang dalam training session and akan di hantar ke Altera pada 28Mar kan...tapi tak jadi..sebab Altera tak sempat nak ready kan our place lagi..so, kali ni dah ada hitam putih..ura2 untuk postpone ke 11April tu tak jadi la nampak gayanya..aduhhh..risau nyer..dupdap2..aisshhh...takut2..saya slalu mengalami masalah macam ni..asal nak pegi interview ke, new place ke, saya slalu takut2..gementar semua..kawan2 pun ada rasa macam saya ke? or kawan2 semua steady jer?? huuhuhu..xpe2..cool2..nanti kan nak duduk sebelah Puan Zati kita kat sana..duduk sebelah sifu, insyaAllah ok kot...heee..(jangan mare eh Zati)..kih3x..tak sangka betul..semalam Puan Zati kita bagitau yang saya akan duduk sebelah dia nanti di Altera..hahaha..serius..macam tak percaya...hee..hopefully dorang tak tukar last minute sudah laa...huu..so zati, jumpa isnin ni yea..wah, bes nyer..dapat tengok preggy mummy ari2..dapat tengok perut dia membesar..wahh, bes2...hee..gossip2?? hermmm..arrrr...maybe..eh, x2...serius buat keje..kita kan pekerja dedikasi..kan zati kan..kan?? hee...iyo2 oo jer..hee..anyway, i really hope that I can perform well..kalu tak well sangat pun, para2 pun jadi la...huhu..sebab ni first time nak keje dalam bidang layout ni..training kat sini macam tak banyak sangat..so, a bit worried gak laa..everyone, wish me luck okehhh.. ^_^

2 comments:

  1. Insyaallah semua ok :) ..lex je...tp still mcm klakar lak bila nmpk nama ana kat cube sebelah..kikikik

    ReplyDelete
  2. kih3x..lawak kan..hahaha..maybe ada hikmah kot.. ;p

    ReplyDelete