Sunday, April 17, 2011

PlAnNiNg of mEnGeCaT uMaH... :)

Hai..hai..hai..As-salam semua,
Hee..saya masih di rumah tok lagi..maybe jap lagi petang2 sket dalam kul 5lbh kot baru berangkat pulang ke penang..jap jer rasa masa berlalu..huu..korang rasa tak yang sekarang ni masa berjalan ngan cepat..? baru jer pegi keje ari isnin, tup2 dah weken balik dah..kan? Ke korang tak rasa apa yang saya rasa ni? Hee..takpe la..what so ever la kan..yang penting, kita kena sedar yang masa itu emas..jangan di biar kan masa berlalu begitu sahaja..chewahhh!! Hee..kalu boleh tu, full kan masa terluang kita tu dengan melakukan aktiviti yang berfaedah..seperti gi makan angin ke, shopping, or buat sumthing yang korang suka..dengan itu, kita pun tak la rasa boring sangat kan..and tak jugak pikir benda yang bukan2..ye dak?? hee..sebab nyer, saya tak leh kalu dok saje tanpa buat apa..nanti mula la saya rasa boring...huu...tapi so far, sepanjang weken saya lately ni asyik full jer..tak sempat langsung nak rasa sunyi..alhamdulillah..I'm happy wif my life now..hermm..lagi satu plan yang saya nak buat ialah aktiviti mengecat umah..tapi taktau bila lagi..maybe dalam masa terdekat ni kot...tak sabar rasa nyer nak cantik kan umah..nak cat bilik dengan warna fav..owh, lovely..hee...minggu ni balik kampung dah..so, maybe next weken kemas2 dulu apa yang patut, pastu bole la kot start aktiviti mengecat nih..hee...bes2.. ^_^
Apa?? Korang rasa saya nak cat umah ni sebab dah nak tunang?? Tak2..nanti masa saya tunang, saya tak buat kat umah ni..ni umah arwah mak saya..sebab tu la kami nak jaga ngan baik..tu jer.hee..nanti majlis tunang saya, akan buat kat umah baru umi saya yang terletak di Ampang Jajar, prai..umah arwah mak saya atau umah yang saya duduk sekarang ni plak terletak di pulau..oversea gitu..kah3x..hee..so, just wait and see lah yea how my home sweet home will be..

**I luv deco2..tak sabar rasa nyer nak memiliki umah sendiri..insyaAllah.. ^_^

2 comments:

  1. bestnya bole cat2 umh..zt ni berangan nk deco bilik baby..nk cat pink kalo gegirl..biru kalo laki..tp, xkanla nk p cat rumah sewa lak kan..huhuh..

    ReplyDelete
  2. zati, first time nk cat bilik..sblm2 ni xpenah lg.. =D
    xpe2..insyaAllah tu..

    ReplyDelete