Monday, December 16, 2013

9 HaRi LaGi...

As-salam semua...

Tinggal lagi 9 hari jer lagi saya nak masuk keja..lega nyer rasa sebab dah nk resign dan lapang nyer rasa jiwa dan otak ni..hihi..

Saya nyer plan nanti, setiap pagi dan petang nak gi jogging kat taman rumah saya tu..dah upgrade tau..ada track nak jogging2 or jalan2 dah..yeayyy!!! I loike..takyah dah nak membazir bayar kat gym bagai yang akhirnya tak pergi pun..saya jugak masih ada stok Herbalife yang tak habis2 lagi kat rumah tu..tapi nanti bila dah habis stok, saya tak mau dah beli apa2 produk untuk kurus..saya nak hidup secara sihat..kurus secara sihat, makan secara sihat, dan semuanya sihat2..hihi..insyaAllah..banyaknyer azam tahun baru nih..semoga semuanya termatri..amin..amin..

Kat opis ni, saya dah takde keja..maybe sebab saya dah tak lama dah kan kat sini..so, banyak keja yang dah di transfer kepada kawan2 saya yang lain..legaaaa...hihi..datang keja pun sebagai syarat jer nih..ikut kan hati, nak je lepak2 kat umah..buat eksperimen lagi..hihi..takpe Ruzanna takpe..sabar2..tak lama lagi dah..ok?? Hihi...

Suami saya pun tak sabar dah tu nak duduk sebumbung ngan saya..dia dok terbayang nak gi beli bahan2 mentah sama2, ke mana2 bersama2..yeayy...saya pun suka dan tak sabar sangat..hhihii..baru nak merasa hidup berumahtangga la katakan.. =D

Ok..sampai sini dulu celoteh saya kali ni..kepala rasa sakit sket..taktau kenapa..penat sangat kot..minggu ni pun saya bizi buat tempahan2..alhamdulillah..amin..untuk semua customer 4sis Bakery, thanks diucapkan dan maafkanlah jika ada kekurangan yang tak disengajakan..yang buruk datang dari saya, yang baik dari Allah... :)

2 comments:

  1. aah nampak taman tu dah upgrade kannn..hehe..caiyok..
    tak lama lagi leh duk berdua..best tauu :)

    ReplyDelete
  2. hehe..tula kan..beshh n xsbr nk g jogging kt c2..hehe..dan yg plg xsbr ialah nak g duduk ngan Zaidi..hehe..semoga semuanya dipermudahkan..amin..amin.. =D

    ReplyDelete