Monday, December 23, 2013

AlhamDulillaH....

As-salam semua..hihi..

Saya kebizian sket lately ni..alhamdulillah..rezeki tempahan kek...al-maklum la..nak cuti2 ni kan..semua orang nak tempah kek untuk di bawa pulang ke kampung halaman terchinta.. ^_^

Tak lama dah saya di Penang..customer pula baru nak ramai..tapi dah nak pindah pula..sedih pun ada jugak..tapi apa kan daya...tempat sebaik2nya bagi seorang isteri adalah disamping suaminya..insyaAllah..rezeki Allah ada di mana2..yang penting niat kita..

Baru2 ni dapat tempahan dari kawan..dia nak order untuk sedikit jamuan for his Big Family..alhamdulillah..dorang semua berpuas hati dengan kek2 yang di order..syukur..kepuasan hati pelanggan adalah matlamat saya..tapi dalam masa yang sama, saya nak minta maaf jika ada kekurangan yang ada..saya hanyalah manusia biasa yang masih tak lari dari membuat kesilapan..huhu..

Oklah..sampai sini dulu..ada order yang lagi berat esok..dorang order kek saya untuk jamuan kepada orang Intel..nervous nyaa..semoga segalanya dipermudahkan..amin.. ^_^


No comments:

Post a Comment