Friday, December 27, 2013

My Birthday Present & Goodbye 2013..

As-salam...

Kita dah hampir ke penghujung tahun 2013..yaAllah..cepatnya masa berlalu..esok hari ulang tahun kelahiran saya..yang ke 30..fheww..dah tua dah..no more angka 2 kat depan..sob3x..

Petang ni saya nak ke KL..bas pukul 6.30 kejap lagi..yeah3x..sesampai kat sana nanti dah hampir pukul 12..tiktok..tiktok..masa berjalan..langsung tak menunggu kita..kita yang harus kejar masa tu dan jangan membazir masa..chewah2x..sedangkan diri sendiri ni pun suka jer tido bazir masa gitu..kiki..hmm, apa2 pun kita kena ingat yang hidup di dunia ni hanya sementara dan kita haruslah menggunakan masa yang ada..hayat yang ada untuk kumpul segala pahala amalan sebagai bekalan ke akhirat yang kekal abadi..amin..

Celebration?? Rasanya takde apa2 kot..husband cakap, celebrate kat Sabah nanti jer lah..merangkap our anniversary yang ke2 skali..hihi..takpe lah..apa2 jer pun takpe..lagi pun saya dah dapat hadiah special dari hubby..sampai 3 hadiah plak tu tahun ni..alhamdulillah..saya dapat Note3, handbag Fiorelli (local UK brand) and sweater dari UK jugak..sebab baru2 ni husband outstation ke sana..rezeki saya lah dapat extra present tahun ni..hhihii..

K..sampai sini dulu..nanti saya update lagi k.. ^_^

Birthday present for 2013..30years old already..



No comments:

Post a Comment