Thursday, August 14, 2014

My Baby Boy...hee

Assalam semua..

Bertemu lagi kita..hehe..ok meh nak bagitau..actually baby yang saya kandungkan ini ialah baby boy..hhehe..semua orang teka salah termasuk la mama dan papa dia..hehe.. =p

Masa saya checkup ari tu, doktor suruh scan jugak..ingat kan tak payah..sekali doktor tanya, haa..kenal tak tu apa..saya yang blur2 ni cakap la taktau la doktor..pastu doktor cakap haa..ni kalu tanya laki ni dorang kenal la ni..ni telur dia..dah nampak dah tu..ni pula pistol dia..haa..baby boy la nampaknya yea..saya pun macam haa?? Yeeke?? Ramai dok teka girl..tak sangka la pulak boy rupa2nya..hehee..tak dapat lah nak beli baju gaun pinky2 tu semua..tapi takpe..janji baby ni membesar dengan sihat hendaknya..saya memang suka kalu anak sulung ni boy..leh la dia jaga adik2 dia nanti..insyaAllah kalu dimurahkan rezeki la kan..hehe..kalu boleh nak sepasang..so kita tengoklah nanti macamana..Allah Maha Besar dan penentu segalanya..berat baby pun dah menjangkau 1.1kg walaupun di minggu ke 27..hehe..doktor kata wow..cepat gak naik berat dia..hehe..ikut mama dia ke makan banyak.. :'D
Lepas2 checkup tu saya terus contact suami saya bagitau dia hal ni..dia terus terkejut dalam nada gembira..hehee..memang dia nak girl sebenarnya..saya yang nak boy..tapi takpe..dia still happy dengar berita ni..hehe..syukur alhamdulillah..terus Zaidi suruh saya singgah kat Manjaku beli barang2 baby boy kami ni sket memandangkan ada lebih duit kat saya..hehe..saya pun apa lagi..gi la sambar 2 pasang baju berwarna biru dengan excited sekali..sarung kaki dan tangan pun biru match dengan baju tu..haha..happy nyer..!! Semoga dipermudahkan segalanya..amin..amin.. =D

Ahad tu pulak kami gi buat scan 4d..tapi malangnya dia malu..ganas pun yea jugak..mana tak nyer, kaki ada di muka menutupi mata sebelah kanan..hehe..kelakar pun ada..mula2 tangan pun kat muka..lepas menguap tu baru dia turunkan tangan dia..tapi kaki still di muka..so susah nak dapat shot yang cantik..tali pusat dia pun ada kat depan muka jugak..so takde rezeki la nak amik 4d..dapat buat 2d jugak..huhu..tapi kalu tengoj iras2 tu macam muka saya pun ada..hahha..nanti dia keluar kita tengokla macamana yek..
K lah..sampai sini dulu celoteh saya..nanti saya sembang2 lagi k..Assalamualaikum.. :)

No comments:

Post a Comment