Friday, October 11, 2013

CrUSt in the MaKiNg.....

As-salam..hi.. ^_^

Malam ni excited nak berblog sebab rasa tak sabar nak tunggu my blueberry cheese tart siap..jenuh gak nak buatnya tadi...yela, semalam bancuh adunan..then kena biarkan semalaman dalam peti..pastu ari ni baru leh uli masuk dalam acuan..tu pun baru dapat 30pcs..adunan tak habis lagi tu..saya simpan balik dalam peti..esok malam lak sambung..kesilapannya di sini, sebab saya tak cukup acuan..saya just beli 30pcs jer and tak sangka pulak 30pcs tu cukup2 1 tray untuk size oven saya..so, sepatutnya kalu ada lagi acuan tu, sambil tunggu, sambil uli lagi untuk acuan lain...tapi takpe..ni first time buat..so, memang selalunya akan ada banyak kekurangan..betul tak? Hihii..so, leh di maafkan lagi..kuang3x.. =D

Meh nak share gambar hasil daya usaha malam ni..
Tarrarrrr......!!!! Ok tak?? Hahha..bole la kan..takpe2..ni gambar yang belum siap sepenuhnya lagi..nanti saya upload lagi gambar bila dah siap semuanya k..insyaAllah esok baru nak buat filling nyer..dan esok malam jugak En Husband saya akan pulang..oooyeahhh...!!! Hhehe..ok guys..til next entry..daaaaa... ^_^

No comments:

Post a Comment