Sunday, October 6, 2013

NOTE3 DaLaM GeNgGaMaN... =p

Assalam...

Lama saya menyepi sebab kebizian melanda...sori yea kawan2..huhuu..nak share sket ni..jumaat lepas masa saya berkemas2 nk blk, tetiba hp Blackberry saya rosak plak..screen jadi putih semua..haihh..sedih gak la..tapi nak buat macamana kan..plannya, memang ada niat nak tukar hp baru pun..Encik Hubby nak hadiahkan.tapi bukan la dalam masa terdekat ni. Tapi ada la dalam sebulan lagi ke kan..adakah sebab itu hp lama saya merajuk?hmm..ntah la..selalu orang cakap macam tu kan..kereta pun sama jugak..

So, semalam saya ajak adik saya teman g Qbay jap nak survey hp baru..takleh lama2 takde hp nih..memang takleh..huhu..sebab dah menjadi kebiasaan hp sentiasa di sisi..eceh..dah macam pakwe la plak kan..hee..hmmm, setelah di survey2, saya terus angkat 1 NOTE3 under package Digi..bulanan RM148 package data plan..600min call percuma ke semua rangkaian dan 600 sms percuma also ke semua rangkaian dengan 6G internet usage. Permulaan kena bayar RM1319..bagi yang bukan pengguna Digi, kena bayar advance RM800..fhewww..nasib baik saya penggguna Digi yang tegar..so saya just perlu bayar RM1319 tu sahaja..dan yang best nyer....lepas ni saya akan lebih kerap update blog sebab screen besar tak macam Bberry saya yang sebelum ni..yeayyy..tq a lot to my Mr Hubby yang bermurah hati menghadiahkan saya benda yang bagi saya cukup berharga..hp adalah 1 keperluan..kih3x..anyway, i love u soooo much... :-*

K..itu saja dari saya buat kali ni..saya nak siap2 gi buat facial plak jap lagi..lepas balik dari tu, nak kena buat kuih raya untuk raya haji lak..penat2..tapi kena buat jugak..sebab tok kesayangan saya nak..hee.. =D

P/S : kawan2..please ping me back..saya dah takde semua no fon kawan2..Huda..kalu baca blog ni, tolong sms Zana k..Zati pun sama tau..Eika pun..huhu..

No comments:

Post a Comment