Tuesday, January 13, 2015

Diet - check 2

Assalam..

Hai kawan2..ok seperti biasa..setiap 2minggu saya akan update tentang misi menurunkan berat badan ke berat masa kawen dulu..hehe..

Ok untuk update kali ni, saya cuma turun 0.6kg jer...sedihkan..sket je kali ni..huhu..maybe sebab saya banyak minum air manis..twister, pulpy orange and susu soya..ntah la tekak ni tringin air manis2 lak lately..haishh..takleh jadi ni..try to control minum air manis lah lepas ni even memang sukaaaaaa sangat2..huhuu..ada sorang kawan saya ni cara diet dia, dia nak try makan nasik sekali je dalam seminggu..wahhh..sure leh kurus cepat nih sebab memang pun..saya penah try..hehe..tapi saya tengah nyusu..so, takleh la nak diet drastik sangat kan..kang susu drop lak..huhu..dia takpe la still single.. :) cara saya leh buat maybe just kurangkan kuantiti nasik yang di ambil..masalahnya boleh ke?? Kihkihh.. =p

Ok next update tentang diet will be the next 2weeks from now..hmm..janji turun la jugak walaupun sket kan..daripada tak turun langsung or increase ke..haa..so, ada lagi 14.4kg to go..fhewwwww..chaiyok Ruzanna chaiyok!! =D

No comments:

Post a Comment