Thursday, March 12, 2015

Diet - check 6 (postpone)

Hai..assalam semua..saya kat penang ni..hehe

Khamis lepas saya fly ke sini dengan Zill..nasib baik la Zill behave je dalam flight..siap leh dok p ngorat amoi sebelah lagi..haihh..Zill..Zill..hehe..sebab si papa nyer pegi Miri..naik offshore..saya taknak duduk KL sorang2 dengan Zill jer..sebab kakak saya plak akan selalu takde kat rumah..almaklum laa...abang ipar saya balik cuti..so selalunya memang banyak lah program dorang..p jalan sana..p jalan sini..huhu..ni dah seminggu saya ada kat sini..ntah bila baru nak balik KL..huhu...

Sepatutnya semalam dah cukup 2minggu dan sepatutnya saya kena update tentang diet saya tu tapi terpaksa di postpone gara2 kat penang ni takde penimbang digital..huhu..so kena lah tunggu saya balik sana dulu..ntah la..rasa macam naik je berat ni..huhu..risau gak duduk lama2 kat sini..takut2 tak tercontrol makan..tapi takde la saya makan kari2 ke, gulai ke apa sangat..ari2 menu saya ayam goreng ayamas yang segera tu dengan nasik putih letak kicap..tu gara2 malas nak masak nak beli stok bagai sebab ingat nak duduk kejap je kat sini..huhu..cuma saya kerap minum air yogurt bliss dan air soya..huhu..

K lah kawan2..nanti saya update lagi..lately ni kepala saya selalu pening2 taktau kenapa..huhu.. :(

No comments:

Post a Comment