Monday, March 30, 2015

Zill Qayyim - 4 bulan ++

Assalam semua...

Petang2 ni taktau nak buat apa..sambil2 tidokan Zill, saya pun terasa macam nak menghapdet blog..hehe..nak bercerita pasal perkembangan baby Zill saya ni..

So far, untuk 4bulan ni dia takde banyak perubahan sangat..still meniarap je dan pusing badan 270darjah kalu tido tu..habis spacing mak pak dia..hahhaa.. (-_-")

Pastu dia suka buat duck face..aiiii..geram sangat tau mama tengok..rasa macam nak gigit2 mulut tu..muncung bukan main lagi..hahhaa..sabor je laa..memang telatah dia menghiburkan hati saya..kalu saya nak dia tido lagi, saya buat2 la pejam mata..sure dia pun takde la kacau saya..dia diam je main sorang2..hehe..comel..dan Zill ni suka sangat senyum..so cute..dah la ada lesung pipit..memang mama dia nak sangat dia ada lesung pipit..ibu long dia pun punya la dok send gambar ibu long yang ada lesung pipit tu kot2 kenan kat baby..haa, kan dah berjaya kenan..kiki.. =p

Rabu ni Zill nak gi klinik cucuk untuk 5bulan..harap2 dia kuat dan tak demam..sebab weken tu papa dia nak fly ke Canada lak..huhu..boring nyer asyik kena tinggal jer..haihh..memang la dia pegi seminggu jer. Tapi rasa macam lama jugak..huhu.. :'(

Ari tu sempat saya balik Penang selama 2minggu sementara suami saya naik offshore kat miri..alhamdulillah masa naik flight tu Zill tak meragam..behave je dia..hehe..comel..anak mama ni memang baik..memahami..mama sayangggg Zill sangat2..muahh!!


No comments:

Post a Comment