Tuesday, November 27, 2012

BiLaKaH MaSa ItU...

As-salam...

Last week ari Sabtu saya ke rumah Aiza kawan zaman uni dulu..actually, she's my roommate..orang nyer memang jenis pengemas, bersih..pantang tengok rambut2 di lantai..sure dia akan cepat2 kutip buang..hehe..ni apa yang saya kenal tentang dia sepanjang belajar dan duduk ngan dia sebilik la..hehe..

Actually tujuan sebenar ke sana sebab Aiza nak gi SPA tempat yang saya penah gi dulu tu..tapi dia more focus on body massage..cuma nyer dia taktau di mana location tempat SPA tu..so, saya pun pergi la ke umah dia dulu..borak2, jumpa Adrian si kecil yang semakin comel dan hensem tu..hihii..Aiza masak kan kami keoy teow goreng, sambal bilis, telur dadar and karipap..nyummy2x..hehe..sedap sangat.. =D

Umah kondo tu Aiza sewa jer sementara dorang masih belum tau kat mana nak settle down..ehhee..erk? actually nak cite pasal deco umah Aiza tu..sangat cantik dan kemas..saya tak snap picture la plak..sebab nanti apa plak kata dorang kan..kekeke..tapi memang best la tengok dekorasi dia..konsep banyak hitam putih...hmm, jeles saya tengok dan mula la berangan nak ada umah sendiri dan tinggal sebumbung ngan en hubby..huhuu..ntah bila la masa tu akan tiba..sedih jugak bila pikir tentang diri ni..huhu..

Semoga dipermudahkan segalanya..amin..amin.. :(


2 comments: