Monday, November 26, 2012

KaWaN BiArLaH BeRpAdA2..huu~~

As-salam,

Monday datang lagi..tak suka..tak suka..tak suka..huhu..tapi apa leh buat..kejap jer dirasakan cuti Sabtu & Ahad..so, kejap juga lah akan berlalu Isnin to Jumaat..oyeahhh!! hehee.. =D

Saya just nak share ni..tentang diri saya..haishh..ntah lah..saya rasa la kan, saya memang tak leh nak buat baik ngan sesapa..i mean, kalau berkawan tu, hanya leh berpada2 jer..biasa2 jer..tak leh rapat sangat..sebabnya, selalu membawa masalah.seperti pergaduhan kecil/besar, perselisihan paham, penindasan, pengambil kesempatan, dan sebagainya..keh3x..amboi ayattt..bukan main.. :p

Saya suka berkawan..suka tambah kawan..tapi saya tak boleh "terlalu" rapat ngan seseorang..serius..ini serius..hehhe..saya dah pantau dah diri saya dan memang ianya betul..tak tau kat mana silap nya..huhu..tapi orang sekeliling sure akan bermasam muka dengan saya..huuu..tambahan plak, saya ni kalu dah rapat ngan seseorang, semua benda nak cite..tu lagi satu yang bahaya nya..huhu..so, saya lebih rela kawan ramai2 tapi tak perlu ada sahabat baik..or yang terlalu close..nanti, diri ni jugak yang merana, sedih dan terluka..huhuu :'(

Memang betul, kita tak leh nak puaskan hati semua pihak..saya akui saya ni takde la baik mana pun..ada jugak salah dan silap..everyday try nak ubah jadi yang lebih baik..tapi kadang2 gagal..syaitan la ni..suka sangat menghasut..huh!! p la main jauh2..grrrr...salah satu cara untuk elakkan dari hasutan syaitan ni, kita kena kuat kan iman kita..saya dah cuba buat sebaik mungkin..tapi maybe masih belum cukup power atau tertib lagi..ayuhh..saya akan cuba lagi..huhuu..

Sorry lah, mengeluh di pagi hari..mengenangkan nasib diri..takpe2..semoga ari ni lebih baik dari semalam..amin..amin.. ^_^

2 comments:

  1. huhu..ada jgk istilah kawan berpada2 ehh..hehe..zt pon macam ana kot skrg..kawan berpada2. akhirnya family jugak yg paham..huhu..papepon janganla tak kawan ngan zt pulak :p

    ReplyDelete
  2. kekkee..zati ni lawak laa..mana ada ana xkwn ngn zti..ehhehe..maksud ana kt cni,ana mmg jns xleh rpt ngn sape2 sgt..kwn gitu2 okla..sure xgdh nyer..hehe.. :p

    ReplyDelete