Wednesday, November 28, 2012

CoRaT CoReT Di PaGi RaBu..

As-salam...

Skrang ni, jem sungguh jalan..dah ramai orang naik kereta kot dari naik moto..datang awal ke lambat ke, suasana still sama jer..tadi kuar umah kul 7.40..sampai ofis kul 8.10..see..sure setengah jam jugak..dulu, 15min dah sampai..masa dah jadi double..adehh... (-_-")

Maybe nak kena kuar kul 7.30 ke bawah kot..huhu..awalnyer..malas sebenarnya nak kuar awal2..cumanya saya nak try jadi punctual balik..masuk keje on time kul 8..eventhough kat sini macam tak berapa nak kisah nyer style, tapi saya still rasa tak sedap..insyaAllah, try berlaku jujur pada diri sendiri.. ^_^

Hermm..semalam post kat FB..cakap "mkn kukus, grill, panggang, kukus..baru la cpt kurus..ni mkn goreng, kari, goreng, kari, lemak pun mari laa.." pastu kakcik reply cakap suh saya masak pakai magic pan tu..memang dah ada pun kat umah..adik ipar beli..tapi tu lah..malas bebenar nak guna/masak..hmm, takpe lah, lepas ni nak kena try lah rajin kan diri ni..huhuu..saya nak start next week lah..memandangkan minggu ni banyak sangat agenda..kekke..tu pun cakap jer next week..ntah menjadi ke tak taktau lah..haishh.. :(

Semalam pergi gym..tapi lutut sakit masa dok cycling tu..maybe sebab nak period kot..sebab saya ada baca majalah Mingguan Wanita baru2 ni..dia cakap, wanita tidak digalakkan bersenam seminggu sebelum period..sebab dikatakan, time ni, badan wanita akan menghasilkan apa ntah (maaf saya dah lupa)..so, kalu kita bersenam lagi, ia akan memberi side effect yang teruk pada diri wanita tersebut..iaitu engsel kat lutut ni cepat haus..so, sebelum apa2 berlaku, saya kena la jaga elok2..umur baru nak 30, tapi nanti sakit lutut macam orang tua2 lak..huhu..so, buat masa ni, tak leh la nak gi gym..sayang nyer..sob3x..tapi, once dah period nanti, saya shoot gi gym terus..kekeke.. :p

No comments:

Post a Comment