Wednesday, February 20, 2013

2nd ReSuLt...

As-salam..

Baru sempat nak update blog..kebizian melanda kebelakangan ini..hmm, sori last Friday supposed saya nak update pasal my 2nd result of penimbangan..hahha..

The result was, i just reduced 0.1kg only..huhuu..what a small number's of it..pity me..yeahh..what to do..need to work hard again..and again..and again la after this..so, today already Wednesday..semalam saya tak pergi gym pun..sebab kena stayback until 7pm kat office..so, decide to straight away back home ajer lah..tapi last Saturday and Monday, memang saya gi gym..it seem like i skip 1 day and then go to gym again rite? yaa..but i wanna make it everyday..memang la saya akan tired sket..tapi kalu ini dapat membantu meningkatkan semula metabolisme badan saya, i have no choice..

Dalam erti kata lain, dengan result yang agak dambar nih, saya takleh nak harapkan penurunan yang agak drastik for my cabaran 22days ni..huhuu...maybe 1kg pun susah..see..how hard it is..nak naik, senang jer kan.. :(

Redha jer lah nanti kalu my family in law terkejut tengok perubahan bentuk badan saya ni..last they saw me was on our last Raya..my weight at that time compare to now is about 5kg differ..banyakkan.. :'(

Ok, that's all for my quick update..will update later on this Friday..insyaAllah.. ^_^




No comments:

Post a Comment